Den døde hånds magt over mit plankeværk
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-10 21:01

   Den døde hånds magt over mit plankeværk
Byforskønnelse pr stat og kommune er ødsle million-gaver til
kunstner-fjolser der er venner med pamperne. Men mit farverige
fest-og-ballade blikfang til letlæste tekster har ikke kostet
skattepenge
At der tages flere fotografier af plankeværket pr dag end der blev af
den lille havfrue, er fordi min kunst udstråler det forfriskende og
populære budskab, at privat er bedst - at minimalstat er bedre end de
muslimelskende anti-DF-partier
Når jeg dør om 2-3 årtier, frygter jeg at min yngste søn vil købe
andre arvinger ud og normalisere matriklen.
Jeg ønsker mit monument over privatiseringens velsignelser fortsat. Så
måske jeg indføjer servitut i testamente, så seværdigheden ikke
forsvinder. Gode råd om sådan "arving-fjendsk"(?) tiltag hører jeg
gerne.

Ledigt pt er
Kvh N v. park og kirkegaard.6-værels- øverst i villa med store
tagterasser, (op)vaskemaskine, dyr og røg-tilladelse, pr 1.11,
viceværtsarbejds kan halvere leje. Købs- mulighed, 9000 kr/md, 90m2,