Israeli jew Zionist extremist hits kids wi~
Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 12:27

Leader of Jewish settlers in the East al-Quds (Jerusalem) neighborhood
of Silwan has deliberately run over two Palestinian children and fled
the scene.

The incident happened during protests that followed the Friday
Prayers.

The Israeli car driven by David Be'eri, the leader of hardline Elad
organization trying to settle Jews in Silwan, charged a group of
Palestinian kids, hitting one boy full on and throwing another off his
feet.

The boys, Imran Mansur, 11, and Iyad Gheit, 10, both sustained severe
injuries and were rushed to hospital. The incident was recorded by
photographers and journalists present on the scene.

The disturbing footage also shows that one of the injured boys
resisted efforts to get him into a car and to the hospital.
Palestinian youngsters fear getting into strangers' cars because they
have seen their friends taken away by Israeli troops on a regular
basis.

Israeli intelligence and police have been accused of torturing
confessions out of Palestinian children, subjecting them to sexual
abuse and removing the organs of injured Palestinians.
http://www.youtube.com/watch?v=l_DxQvxg3JQ&has_verified=1

Fra : Jens G

Dato : 09-10-10 21:23

On Sat, 9 Oct 2010 11:26:30 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>The incident was recorded by
>photographers and journalists present on the scene.

Mystisk. Som om man havde planlagt at noget skulle ske?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : \"@'

Dato : 10-10-10 08:53

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>organization trying to settle Jews in Silwan, charged a group of
>Palestinian kids, hitting one boy full on and throwing another off his

<<<<
- Hans bil blev omringet af mere end ti mennesker. De begyndte at
kaste sten, og han ramte dem, da han prøvede at flygte fra området.
Det virkede som om, at de lå klar og angrebet var planlagt

Kilde:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1428599.ece#ixzz11wLvxpyO
<<<<<

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 03:29

On 10 Okt., 09:53, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]
> kaste sten, og han ramte dem, da han prøvede at flygte fra området.
> Det virkede som om, at de lå klar og angrebet var planlagt

Først skal du da have ros for at du nu kan finde ud af at medbringe en
kildeangivelse. Det er vist en af de første gange det er sket. Flot @.
Du er i bedring.

Så mangler du blot at arbejde med din selektive perception. Der står
videre i den artikel, som du citerer fra:
" siger David Be’eris talsmand Udi Ragones til The Jerusalem Post."

"Lederen af Elad-gruppen - en israelsk-bosættergruppe - David Be’eri,
var hovedperson i endnu et kapitel i kontroversen. Han valgte at køre
to stenkastende drenge ned, da de stillede sig foran hans bil og
kastede sten mod den."

Kilde: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1428599.ece#ixzz11wjpzxw7

Skal vi kikke lidt på hvilken bosættergruppe, der egentlig er tale om
- hvilket land de har okkuperet, om det befinder sig i Israel eller om
det er en ulovlig bosættelse, der befinder sig i et besat område, og
derfor er ulovlig i henhold til international lovgivning.

Hvis det er situtionen, så er "de okkuperede" ifølge folkeretten fuldt
ud berettigede til at gøre modstand mod at deres landområder og
ejendom stjæles for øjnene af dem.

Fra : \"@'

Dato : 10-10-10 10:49

On Sun, 10 Oct 2010 02:28:47 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Først skal du da have ros for at du nu kan finde ud af at medbringe en
>kildeangivelse.

og hvis du nu for en enkelt gangs skyld prøver at bruge din hjerne -

1.
kan du så slet ikke se det mystiske i at indtil flere personer stod
klar med kameraer da muhamedanerene angreb israeleren?

2.
Mener du at israeleren blot skulle lade sig slå ihjel, og ikke forsøge
at undslippe angrebet?

3.
Hvorfor fokuserer du mere på hvad den overfaldne gør, end på at nogen
begår overfald?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 05:19

On 10 Okt., 12:29, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> det er dig der henviser til FN-resolutioner, så det MÅ du da helt
> bestemt selv vide,

Åhh - nej. Nu igen.

> men og dog  når en resolution stiller krav til muhamedanerne får du
> straks et akut anfald af læsevanskelighed  ikke sandt?

Nej. Det er ikke sådan det er. Jeg har ved adskillige lejligheder
gjort dig opmærksom på at de organisationer jeg er medlem af - og også
BT`selem registrerer palæstinensernes krigsforbrydelser. Amnesty
International dokumenterer og registrerer overgreb fra alle lande. Jeg
forstår ikke, at du gentager digselv i denher forbindelse. Jeg har
linket dig til Amnesty Internationals registreringer og arbejde for
kvinders retigheder bl.andet i Iran.

Og kik du så bare på denher en gang mere. Den er faktisk rigtig god :)

Another Brick In The Wall (Hey Ayatollah, Leave Those Kids Alone
http://www.youtube.com/watch?v=S49Nz0m3JBI

Jeg er på vej på job.Tag dig en god søndag @. Vi må skændes videre en
anden dag :)

Fra : \"@'

Dato : 10-10-10 12:42

On Sun, 10 Oct 2010 04:19:00 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Åhh - nej. Nu igen.

>Nej.

OK,

så du er altså helt uvidende om resolution som fordrer fred og
anerkendelse af staten Israel som en del af resolutionen?

Denne resolution blev vedtaget efter junikrigen 1967.

Gad vide hvornår araberne(palæstina-araberne) har tænkt sig at
efterleve disse krav?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 03:51

On 10 Okt., 11:28, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis det er situtionen, så er "de okkuperede" ifølge folkeretten fuldt
> ud berettigede til at gøre modstand mod at deres landområder og

Det var sandelig ikke en vanskelig opgave. Øst-Jerusalem er besat
område - som afgjort af UN`s domstol i juli 2004.
Du kan lytte med her og få opgraderet dine facts om øst-Jerusalems
status: http://www.youtube.com/watch?v=z6x0S7lCIWA

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 04:00

On 10 Okt., 11:49, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> og hvis du nu for en enkelt gangs skyld prøver at bruge din hjerne -

Drop du bare dine projektioner - Fister.

> 1.
> kan du så slet ikke se det mystiske i at indtil flere personer stod
> klar med kameraer da muhamedanerene angreb israeleren?

Det gør der ved stort set alle demonstrationer. Syntes du at det er
specielt - mystisk - at der forefindes journalister og fotografer ved
demonstrationer?

Det er måske også et af dit livs store mysterier, at der fandtes
journalister og fotografer, da der var demonstrationer omkring
ungdomshuset?

Prøv du at svare mig på følgende: Ifølge dig er det jo iorden, at
besætte andres ejendom. Hvorfor forsvarede du så ikke de bosættere,
der havde bosat sig i ungdomshuset?

> 2.
> Mener du at israeleren blot skulle lade sig slå ihjel, og ikke forsøge
> at undslippe angrebet?

Jeg mener, at israeleren skulle forlade det område han har medvirket
til at holde besat i 43 år og brudt loven yderligere - iøvrigt ved at
bosætte sig i et okkuperet område.

Rent hypotetisk: Hvis Danmark besatte et område i Tyskland og jeg
valgte at bosætte mig i det besatte område, så tror jeg ikke, jeg
ville vælge at køre småbørn ned, som demonstrerede mod at deres
ejendom blev stjålet ved at kaste med sten.

Fra : \"@'

Dato : 10-10-10 11:05

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 10-10-10 11:34

On Sun, 10 Oct 2010 02:59:35 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> [...]
> ville vælge at køre småbørn ned, som demonstrerede mod at deres
> ejendom blev stjålet ved at kaste med sten.

Det er sgu nemt at være "sofa-modig". Det er da ikke andet end nogle uger
siden at 4 israelere blev stenet ihjel, bare fordi de kørte forkert og
havnede i den forkerte by.

Hvis jeg (i dit eksempel) blev angrebet med sten, så ville jeg køre hvem
som helst af stenkasterne ned, for at redde mit og min families liv.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-10-10 17:47

On Sun, 10 Oct 2010 02:59:35 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> jeg
> ville vælge at køre småbørn ned, som demonstrerede mod at deres
> ejendom blev stjålet ved at kaste med sten.

Den første af de unge mennesker virker "meget atletisk".

--
MVH
Bruno

Fra : Bruno Christensen

Dato : 10-10-10 17:50

On Sun, 10 Oct 2010 02:59:35 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> så tror jeg ikke,

UPS!!!
jeg har glemt at citere ovenstående i mit fortgående indlæg, undskyld.

--
MVH
Bruno

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 04:08

Fra : \"@'

Dato : 10-10-10 11:19

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 04:24

Fra : \"@'

Dato : 10-10-10 11:29

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 05:20

On 10 Okt., 12:33, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Det er sgu nemt at være "sofa-modig".

Ja. Det ved du jo alt om Thmsen :D

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-10-10 18:32

On Sun, 10 Oct 2010 04:19:48 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ja. Det ved du jo alt om Thmsen :D

Det var hvad det kunne blive til?
Det glæder mig, at du klippede det essentielle væk - For det viser jo
blot, at du ville gøre nøjagtig det samme, ik' os' Buster?

Er det "hykleri" man plejer at kalde sligt og "hyklere" man kalder
folk som agerer sådan?

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-10 17:43

En kastet sten er et dødeligt våben, som selvfølgeligt tillader selvforsvar
med de midler man nu har til rådighed - havde jeg et gevær og du kastede
sten efter mig, så skød jeg dig !