Den Uselviske Gode Sane Peter!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-10 14:11

Mit antal af velfungerende Neurons og Glia Celler
skal vre strre end alle andres!

Det skal gres/sikres/vedligeholdes uden at andres antal
snkes!

Det ville jo vre grimt for mig selv, da mit antal jo s ikke ges!

Jeg vil ikke hjernefrse jeg ved et uheld!
(jeg er trods alt programmeret til at gre alting p en mde som er
vrst for mig selv)

I ved selv hvor syndt det er for jer, hvis det er grimt for mig!
Og hvor syndt det er for jer,at hvis nogen forsger at gre mig dum,
s bliver menneskeheden det ogs!!!!

Det er isr ting der er grimme for Hjernemassen der er problematiske,
og nu ved i hvor vigtigm min hjerne har vist
Sig at vre for menneskeheden!

Uselviske
Sane
Peter
(Kvante Mekanisk Aktiv af tortur!)
(Hjernefrser Ekstraordinaire?)

My number of well functioning, healthy Neuron and Glia Cells
Should always be bigger than others!

This should not be accomplished/maintained by lowering others amount
of same!
Since that would be very bad for me!
(it would not increase/maintain mine)

Afterall, im programmed to do everything, in a way which is
bad/worst for myself!

Now you see how very very sad it makes me to
realize that some people feel they nedd to decrease
the number of mine, which forces me to attempt
things that are bad for me!

The Unselfish Good Sane Peter!
(Tortured Quantum Mechanic Active)

--