Luderiet
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 19:16

P en eller anden mde, har det gjort det mere
acceptabelt at kbe og slge mennesker nr nu
prostitution er lovligt!

Jeg kunne selvflgelig ikke finde p det, og er skide irriteret
over programmering der er beregnet p at delgge
mig socialt!!

Jeg har givet Jesus en luder s han ogs kan blive tilsvinet
lidt, fordi jeg var rasende, Helvedes fejlsikring vil sm me ham
fast for forbrydelsen p en proto flyvemaskine uden propel
S i ved i ikke kan slippe vk!

Jeg er skide ligeglad, s lnge han siger det med pizzaen
Til romeren, ellers m jeg selv stikke det ind i hans tankemnster!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 12:29

On 8 Okt., 20:15, Peter Nicolaysen <p...@email.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg er skide ligeglad, s  l nge han siger det med pizzaen
> Til romeren, ellers m  jeg selv stikke det ind i hans tankem nster!

Hele Beowulf historien skal opstå, det er ret vigtigt!
Helvedes fejlsikring mener at flugtforsøget skal straffes

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 12:26

> [...]
>
> Jeg er skide ligeglad, s  l nge han siger det med pizzaen
> Til romeren, ellers m  jeg selv stikke det ind i hans tankem nster!

Det er forresten et problem og det har også grund til
stor opstandelse, på grund af hele Beowulf Historien!

Sane Peter