Mudderbold af defekthed!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 18:20

N, skeljede mennesker i fjernsynet!
Og en enkelt i fakta i Kjellerup(for et rs tid siden)

Jordsklv p Haiti og en masse andre ting
plus altid torturen!

Og ingen slipper vk!
Jeg ved!

Se indlg: Grisen vil have patruljen, Skib A har vret i Indien
Og en masse andre!

Menneskeheden kunne have vret blevet stor!
Nu bliver den aldrig andet end middelmdig,
Et sandslot paa en strand, og saa er der jo
straffen altid torturen! Egentlig er det ikke en
straf men hvn!

For et delagt Liv, milliarder af jer er simpelthen ikke
en af mig vrd!

S nu er det ogs lykkedes, at gre mig selvcentreret,
Det tog 12r!

Det skal simpelthen kunne lykkedes p en eller anden
mde, at f jer sindsygbe aber til at opfre jer rigtigt!

Ja i er gjort i mit billede og altsdan noget, men
at forsge at gre mig liges forkert som jer er ikke lsningen!

Og, n ja unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting!
Og kvante mekanisk af tortur!

Der er stadig noget forkert med jer!
Jeg tror vitterlig at med den kirtel til c-vitamin kan det
Vre at i bliver mindre forkerte! Det er trods alt ekstra
Anti-Oxidanter i blodet! Og med dem der, s kan de virke som
ekstra beskyttelse af melatonin der virker i hjernen dvs.
C-Vitaminerne bliver ramt af frie radikaler i blodet istedet
For melatonin, som s bliver leveret bedre i hjernen, hvor det jo
virker, men c-vitamin ikke gr!

--
Sane
Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-10 03:59

On Fri, 08 Oct 2010 19:20:00 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]
>C-Vitaminerne bliver ramt af frie radikaler i blodet istedet
>For melatonin, som s bliver leveret bedre i hjernen, hvor det jo

Melatonin altså hud-og hår-farvepigment hos solbrændte og negre er der
aldrig problemer med i Danmark.

For søfolk med mangelfuld kost i månedsvis og derfor med skørbug er
det sundt med citrus og andet c-vitamin(ascorbinsyre)-tilskud
For andre er der intet sundt ved tilskud - det brændes blot af som den
sukkerart det også er.

Andre vitaminer som luksusspisende danskere får i overskud, brænder
organismen helt som var det protein-overskud.