Impeller skift på tohatsu
Fra : jens

Dato : 09-10-10 23:34

Jeg har en gammel 16 hk tohatsu som jeg forsøger at få bunden af. Men
der sidder en stang til gearskift som gør at jeg ikke kan få den ned
og jeg kan ikke se hvor den skal løsnes. Nogen der har en ide om det

Fra : Niels

Dato : 10-10-10 18:47

på siden af benet sidder der som regel en gummiprop der skal af så kan du
komme til en skrue der kan skille stangen ad, der går ned til gearet
Niels