MS Windows
briani 27239
Lame encoder i Windows
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-10 23:06

Halløjsa

Mon dette er den rette gruppe?

Lame mp3-encoder/decoder har jo normalt ikke et grafisk brugerinterface, så
derfor vil jeg bruge Exact Audio Copy som "skal" for programmet. Men jeg kan
ikke få det integreret.

I EAC "Compression Options" kan man skrive en sti til det eksterne
mp3-program (i dette tilfælde Lame v3.98.4).
Men jeg kan ikke finde nogle exe-filer i Lame-mappen, kun en bat-fil som
ingenting gør. Er det mon den forkerte Lame-version jeg har hentet eller
hvad? Der er jo både til Linux og Mac og alt muligt.

Anyone?

Mvh
Steen

Fra : Lyhn

Dato : 10-10-10 03:47

steen wrote:

> [...]
> som ingenting gør. Er det mon den forkerte Lame-version jeg har
> hentet eller hvad? Der er jo både til Linux og Mac og alt muligt.

Hej, download lame til windows her:

http://www.rarewares.org/mp3-lame-bundle.php

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-10 23:27

> Hej, download lame til windows her:
> http://www.rarewares.org/mp3-lame-bundle.php

Mange tak

Mvh Steen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-10-10 13:15

steen skrev:

> Mon dette er den rette gruppe?

Næppe, men skidt nu med det.

> Lame mp3-encoder/decoder har jo normalt ikke et grafisk brugerinterface, så
> derfor vil jeg bruge Exact Audio Copy som "skal" for programmet. Men jeg kan
> ikke få det integreret.

Måske er det nemmere for dig at hente CDEX i stedet? Det har
indbygget en lame-dekoder. Det kan ca. de samme ting som EAC.

http://cdexos.sourceforge.net/

--
Bertel