MS Windows
briani 27239
billeder vises ikke
Fra : zillyink

Dato : 08-10-10 06:40

Jeg har sikkert trykket på et eller andet uden at vide det, men nu kan
jeg ikke se billeder i mine billedmapper, hverken på C drev eller
andre eksterne drev. Det eneste jeg får op er et windows "IE" logo når
jeg går ind i mappen og både når jeg vælger "detaljer" små,
mellemstore eller store billeder! :-/

Nogen der kan få mig tilbage på sporet!?

Vista/home/premieum- hvis det kan hjælpe jer med at hjælpe mig!

Fra : emjeppesen

Dato : 08-10-10 22:28

zillyink skrev:

>Nogen der kan få mig tilbage på sporet!?

Kør systemgendannelse til før problemet opstod.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Per

Dato : 08-10-10 22:49

zillyink wrote:
> [...]
> mellemstore eller store billeder! :-/
>
> Nogen der kan få mig tilbage på sporet!?
>
> Vista/home/premieum- hvis det kan hjælpe jer med at hjælpe mig!

Måske det her er løsningen:

Åbn en tilfældig mappe - funktioner - mappeindstillinger - vis - fjern hak i
"altid ikoner aldrig miniaturer".

Mvh. Per

Fra : Jørn Linddal

Dato : 09-10-10 10:18

Den 08-10-2010 23:48, Per skrev:

> Måske det her er løsningen:
>
> Åbn en tilfældig mappe - funktioner - mappeindstillinger - vis - fjern
> hak i "altid ikoner aldrig miniaturer".
>
> Mvh. Per
Tak til Per! Har haft samme "problem", denne anvisning løste det.
Mvh. Jørn

Fra : zillyink

Dato : 10-10-10 03:18

On 8 Okt., 23:48, "Per" <mes...@hotmail.com> wrote:

> Måske det her er løsningen:
>
> Åbn en tilfældig mappe - funktioner - mappeindstillinger - vis - fjern hak i
> "altid ikoner aldrig miniaturer".>
> Mvh. Per

Bingo...tak for hjælpen!