MS Windows
briani 27239
XP og Acronis True Image
Fra : Ebbe

Dato : 08-10-10 16:04

Efter hovedrengøring, partitionering og install af XP home SP3, kører
den fint, men da jeg ville hente Acronis True Image Trial, blev den
godt nok hentet og ligger på D: ca. 185.449 KB, men når jeg vil køre
den, sker der intet. Der kommer en grå Box med Kør og jeg trykker OK,
men intet sker.
Kan jeg have trykket på noget under/efter nyinstallering
mvh Ebbe

NB: Jeg havde hentet den før nyinstallering, og da startede den da
fint, men nu kan jeg ikke få den igang. Jeg kan ikke se at jeg har
ændret noget

Fra : Bent E.

Dato : 08-10-10 16:48

Ebbe wrote:
> [...]
>
> NB: Jeg havde hentet den før nyinstallering, og da startede den da
> fint, men nu kan jeg ikke få den igang. Jeg kan ikke se at jeg har

Ebbe.
Da det en trial, så slet den, og hent en ny.
Det er ikke til at sige hvad der er gået galt.

Mvh Bent E.

Fra : Ebbe

Dato : 08-10-10 17:19

On Fri, 8 Oct 2010 17:47:47 +0200, "Bent E." <elnef@dsa-net.invalid>
wrote:

>Ebbe.
>Da det en trial, så slet den, og hent en ny.
>Det er ikke til at sige hvad der er gået galt.
>
>Mvh Bent E.

tak for svar, det har jeg prøvet, men prøver et par gange mere
mvh Ebbe

Fra : Mcwm

Dato : 08-10-10 18:57

Den 08-10-2010 18:19, Ebbe skrev:

> tak for svar, det har jeg prøvet, men prøver et par gange mere

Husk lige på at har du en WD disk i din pc, kan du i stedet hente en
gratis udgave af Acronis
Venligst
Mcwm

Fra : Ebbe

Dato : 08-10-10 19:17

On Fri, 08 Oct 2010 19:57:16 +0200, Mcwm <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Husk lige på at har du en WD disk i din pc, kan du i stedet hente en
>gratis udgave af Acronis
>Venligst
>Mcwm

OK, men det har jeg så ikke