Politikken!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 12:46

Har hvet mit Testosteron niveau lidt, men ikke nok til
at det gr noget positivt for hjernen!

S Kristendommen har fejlet og Kristus ryger ogs i
Helvede!(det gte kvante mekaniske helvede/altid torturen)

Sikke da et spild!
Jeg har ogs tnkt mig at have sex en af dagene, for frste
gang siden jeg var 19 r gammel!(og det var rv drligt!)

Jeg blev voldtaget af to mnd og tre kvinder under programmeringen i
99-2003!

Men det er ogs det eneste medmindre at de tilbagevendene
mareridt om at blive voldtaget hver nat i 12 r
er sande, men det har jeg selvflgelig ikke noget positivt eller
sjovt ud af!(og kan selvflgelig ikke huske det)

Under alle omstndigheder er det snart p tide til blodorgiet!
Hvor millioner af blodskke bliver detoneret samtidig, og maler
landskabet i en mrke rd rust farve, der bliver talt om konstant,
lige indtil jeg smider planeten i Solen!

(det er den slags religion er gjort af!)

Detkunne ogs  vre jeg skulle finde p en anden hvn?

Sid p jeres kn i Kirken om Sndagen, lav en kunstig
trdestol med jeres hnder samlet foran jer, lige til at
trde ind i, modtag legmet og f en klat, der symbolisere
sd i Faderens,Snnens og den hellige nds navn
(den hellige nd, mnds vilje lyst til at bestemme over kvinder)

Ved altergang i kirken!
Altsammen for at undg osteoporose og for at ge mngden
Af neruons og glia celler i hjernen!

Testosteron grunden til at mnds hjerner vejer 200-300 gram
Mere end kvinders i gennemsnit!!!!

Altid er Lang tid!
Og n  ja, noget skel jede i fjernsynet lovede jeg vist!

Kryds: dk.politk & dk.helbred

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-10 05:51

On 8 Okt., 13:45, Peter Nicolaysen <p...@email.dk> wrote:
> [...]
> Mere end kvinders i gennemsnit!!!!
>
> Altid er Lang tid!
> Og n   ja, noget skel jede i fjernsynet lovede jeg vist!

Det var da irriterende med tegnsættet!

Hmm, egentlig saa står der at jeg syntes i skal falde doede om!