Indenrigspolitik i DF Danmark og steder
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-10-10 22:31

Det ser ud til at Helvedes Fejlsikring, syntes at det er en bedre
lsning, hvis alle mennesker fortidige nutidige og fremtidige!
Kommer i altid torturen!

Uanset tro eller kn!

Undtagen mig selv!
Jeg syntes det er en fin lsning!

S kan i hilse Kristus og Profeten i Helvede,
hvis i stder p dem!

Jeg overvejede selv tre dage i helvede s jeg kunne blive overbevist
om at jeg har haft et fint liv!

Men jeg er mere intresseret i at lgge hele fadsen bag mig!
Og bare acceptere at i er fejlbehftede allesammen!

Jeg lgger det over p Helvedes fejlsikring at drive virkeligheden
videre nr jeg smutter!

Navnet Helvede og Altid Torturen er den samme ting

Enjoy!

(jeg er programmeret til at gre noget for folks religion,
det er s gjort, nu skal jeg s srge for at d p en mde som
Bjrnholt og Co. ikke kan f skylden for!

Jeg regner med at sidde og kre lidt med kvanten i et par dage,
Og gre folk i fjernsynet lidt skeljede!

--
Sane
Peter