Hvornår kommer den hvide iPhone 4?
Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-10 22:42

Kommer den hvide iPhone G4 ikke snart? Er der nogen, der har lidt
"inside information"?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-10-10 22:51

> Kommer den hvide iPhone G4 ikke snart? Er der nogen, der har lidt
> "inside information"?

Det bedste jeg kan sige er "engang"

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-10 23:34

> Det bedste jeg kan sige er "engang"

Nå ja, det er da bedre end ingenting. Min kone kunne godt bruge en. Nu
har Nike jo lavet et program, så man kan bruge GPS i iPhone 4 til at
registrere sine løbeture. Så behøver man ikke have en føler på sine sko,
som kommunikerer med ens iPod. Det er heller ikke særligt præcist. Min
kones viser 15% for meget, så hun bliver sikkert sur, hvis hun går over
til GPS og ser de sande distancer
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-10-10 00:07

> [...]
> som kommunikerer med ens iPod. Det er heller ikke særligt præcist. Min
> kones viser 15% for meget, så hun bliver sikkert sur, hvis hun går over

Sjovt, min bedre halvdel venter _også_ på den hvide iPhone .. men når
selv en "insider" som John Gruber ikke har et godt bud på hvornår den
kommer (eller hvorfor den er forsinket) så vil jeg ikke stå her og gætte
på noget :)

-/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 07-10-10 04:40

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Kommer den hvide iPhone G4 ikke snart? Er der nogen, der har lidt
> "inside information"?

Det _ER_ vel kun en iPhone 4?

En G4 er noget helt andet :)

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-10-10 05:07

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101006 <nospam0002+20101006@gmail.com> wrote:

> Det _ER_ vel kun en iPhone 4?
>
> En G4 er noget helt andet :)

Undskyld. Det må være min springfinger, der smuttede. Der skal
naturligvis bare stå iPhone 4 ligesom i overskriften.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 07-10-10 05:23

> Undskyld. Det må være min springfinger, der smuttede. Der skal
> naturligvis bare stå iPhone 4 ligesom i overskriften.

Nu havde jeg jo ligesom forventet en lavine af vitser i stil med iPhone
G4 QuickSilver og Double Doors, men sådan skulle det ikke være.

Der går iøvrigt rygter om at hospitalsvæsenet kan få Air's billigt. Det
var måske noget?

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-10-10 16:11

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101006 <nospam0002+20101006@gmail.com> wrote:

> Nu havde jeg jo ligesom forventet en lavine af vitser i stil med iPhone
> G4 QuickSilver og Double Doors, men sådan skulle det ikke være.

Kl. 6 om morgenen? Du har stor tiltro til min morgenfriskhed.

> Der går iøvrigt rygter om at hospitalsvæsenet kan få Air's billigt. Det
> var måske noget?

Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Jeg synes heller ikke, at MacBook
Air er så meget mere slæbbar end en normal bærbar, at jeg gider gå på
kompromis med ydelsen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-10-10 16:17

> [...]
>
> Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Jeg synes heller ikke, at MacBook
> Air er så meget mere slæbbar end en normal bærbar, at jeg gider gå på

Helium er der sikkert også mængderabat på, det ville da lette noget ...

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 07-10-10 16:21

> Kl. 6 om morgenen? Du har stor tiltro til min morgenfriskhed.

Hvis det nu var i _starten_ af en 48-timers vagt?

> Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Jeg synes heller ikke, at MacBook
> Air er så meget mere slæbbar end en normal bærbar, at jeg gider gå på
> kompromis med ydelsen.

Så må det være et andet sted. Skal man slæbe den med allevegne kan jeg
godt se fidusen, men jeg kan også godt leve med en 13". Jeg var faktisk
hovedmålgruppen til 12" Powerbooken men dengang havde jeg ikke råd.

Jeg kunne godt leve med at Macbooken også var 12".

Sårn er der så meget :)