Brænder problem (muligvis opsætning)
Fra : Raven_

Dato : 07-08-01 17:08

Hola

Jeg har et problem med min Plexwriter 12/10/32A brænder. Den er efter min
vurdering for langsom, den tager et sted mellem 10 og 15 min om at brænde en
skive med 650 Mb.

Jeg tror at det er pga. at den for for lidt at arbejde med. Jeg bruger
NeroBurn og den viser at bufferen er tom, hvis det ikke var for burnproff
tror jeg at jeg ville få en bufferunderrun fejl.

Jeg har 2 wd hd som jeg har placeret på ide1 som master og slave.
Brænderen sidder som sec. master på ide2, hvor cdrommen sidder som sec slave
på ide2.

Er det den optimale måde at opsætte en brænder med 2 hd? Hvis ikke hvad er
så???
Hvordan skal opsætningen være hvis der kun er 1 hd?

Jeg håber der er nogle der kan give en hånd, da det er træls at man ikke
udnytter ens hardware.

Med Venlig Hilsen

Ian Cemann
A.K.A Raven_

Fra : Ken Udengaard Christ~

Dato : 07-08-01 22:29

Jeg har haft de samme problem , jeg valgt at sætte det hele om til
kabelselektet og så var mine problemer over.

Fra : Jan Vennike

Dato : 07-08-01 19:15

> [...]
> Hvordan skal opsætningen være hvis der kun er 1 hd?
>
> Jeg håber der er nogle der kan give en hånd, da det er træls at man ikke

Tja, det skal du ikke være ked af.

Jeg har lige til firmaet købt en 16/10/40A.

Men vores brænder PC (gammel P200) kan ikke følge med, så vi bliver nød til
at sætte brænder hastigheden ned til 8 x og sætte bufferunderrun til, ellers
går den hel gal.

Så hvis din maskine og/eller HD ikke er så hurtig, kan jeg godt forstå det.
Men placeringen af brænderen er ellers meget fornuftig.

--
Jan

Remove a cat in the email to reach me.