MS Windows
briani 27239
outlook express
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-10-10 18:36

døde som bekendt med win 8 findes der en måde at genskabe den på ?

Mv.
BMM

Fra : Ole C

Dato : 05-10-10 18:48

Bo M. Mogensen skrev blandt andet:

> døde som bekendt med win 8

Er den allerede kommet?

> findes der en måde at genskabe den på ?

Næ - men der findes mange andre mailklienter.

--
vh
Ole C

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-10-10 21:41

Den 05-10-2010 19:47, Ole C skrev:

> Er den allerede kommet?

nej det er mig der sludder

Fra : Kurd

Dato : 06-10-10 21:50

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> nej det er mig der sludder

Versionsnummeret på den nyeste Windows [til pc] er 6.x.

Fra : Ole C

Dato : 06-10-10 22:41

> nej det er mig der sludder

Ok

--
vh
Ole C

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-10-10 18:55

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> døde som bekendt med win 8 findes der en måde at genskabe den på ?

Næsten - du kan få Windows Mail til at fungere i Windows 7.

Du skal finde en Vista, hvor den findes og kopiere hele program-mappen
over i Windows 7 med samme placering - og lave en genvej til
programmet - Windows Mail er en klon af OE med et andet navn.

Men vær opmærksom på at Windows Update kan finde på at ændre den, så gem
Vista-filerne

Alternativet er Windows Live Mail, der er en lidt mere poppet version af
samme program - det kan downloades fra MS.

Jan

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-10-10 19:03

Den 05-10-2010 19:54, Jan Vestergaard skrev:

> [...]
>
> Alternativet er Windows Live Mail, der er en lidt mere poppet version af
> samme program - det kan downloades fra MS.

Thunderbird, som jeg og mange andre har gode erfaringer med, kører vel
også på Windows 7:
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-10-10 19:04

Den 05-10-2010 20:02, Martin Ploug skrev:

> Thunderbird, som jeg og mange andre har gode erfaringer med, kører vel
> også på Windows 7:
> http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

.... eller Postbox:
http://www.postbox-inc.com/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-10-10 20:12

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Thunderbird, som jeg og mange andre har gode erfaringer med, kører vel
> også på Windows 7

Ja - men nu gik spørgsmålet på OE, så det var det, jeg svarede på.

Jan

Fra : Martin Ploug

Dato : 06-10-10 14:18

Den 05-10-2010 21:11, Jan Vestergaard skrev:

> Ja - men nu gik spørgsmålet på OE, så det var det, jeg svarede på.
>
> Jan

Nå ja, ok

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-10-10 17:06

> Nå ja, ok

Ja - både OE/Windows Mail og Thunderbird er udemærkede programmer, der
begge kan, hvad man har brug for - og begge har deres tilhængere.

Jeg er klart mest til OE til daglig brug af news, men sådan er vi jo
forskellige.

Problemet for OE-tilhængerne er så at det er gledet ud af Windows - men
som jeg nævnte i et andet svar, så er det muligt, at komme til at køre
med Windows Mail, hvis man har en Vista, man kan kopiere den fra og
kopiere over i Windows 7, hvor den så fungerer fortrinligt.

Jan