MS Windows
briani 27239
Skift til Windows 7?
Fra : kk

Dato : 05-10-10 12:34

Jeg er på kanten til at købe en ny PC, hvortil der bl.a. medfølger Windows 7
og jeg har forstået at det ikke indeholder Outlook Express.
Hvad gør man så?
Hvilket program ligner mest?
mvh
kk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-10-10 12:52

"kk" <kru@nospammail.dk> crashed Echelon writing

> Jeg er på kanten til at købe en ny PC, hvortil der bl.a. medfølger
> Windows 7 og jeg har forstået at det ikke indeholder Outlook Express.
> Hvad gør man så?
> Hvilket program ligner mest?

Henter Windows Live Mail eller overvejer alternativerne fx Eudora,
Thunderbird m.m.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-10-10 13:15

kk skrev:

> Jeg er på kanten til at købe en ny PC, hvortil der bl.a. medfølger Windows 7
> og jeg har forstået at det ikke indeholder Outlook Express.
> Hvad gør man så?
> Hvilket program ligner mest?

Hvis du alligevel skal vænne dig til noget nyt, så tag springet
til Thunderbird med det samme. Så er du uafhængig af fremtidige
ændringer i styresystemet.

Den version der hedder Portable, kan overleve selv om man
geninstallerer styresystemet. Det skal bare ligge på et andet
drev end C-drevet.

--
Bertel

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-10-10 18:38

> Hvis du alligevel skal vænne dig til noget nyt, så tag springet
> til Thunderbird
enig det tager lidt tid at vende sig til men den er faktisk go
væsentligt bedre ind det crap som ms prøver at folk til med deres
hotmail og deres banner reklamer og deres lort

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-10-10 21:48

kk skrev den 05-10-2010 13:33:
> Jeg er på kanten til at købe en ny PC, hvortil der bl.a. medfølger Windows 7
> og jeg har forstået at det ikke indeholder Outlook Express.
> Hvad gør man så?

Man kan f.eks. oprette en gratis Gmail-konto og afprøve Thunderbird på
den gamle PC samtidigt med, at man fortsat bruger Outlook Express. Hvis
man så er tilfreds med Thunderbird, kan man importere alle mails fra
Outlook Express og senere kopiere det hele over til den ny PC.

Det er lettest at overføre mailene til Thunderbird ved at installere den
på den gamle PC, hvor Outlook Express kører.

Fra : Jesper Ravn

Dato : 05-10-10 22:48

Jeg er på kanten til at købe en ny PC, hvortil der bl.a. medfølger Windows 7
og jeg har forstået at det ikke indeholder Outlook Express.
Hvad gør man så?
Hvilket program ligner mest?

Hej

Jeg ville kigge på Microsoft nye "Windows Live Essentials".
For mere info se nedenstående link.
http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other

/Jesper

Fra : kk

Dato : 06-10-10 08:39

"Jesper Ravn" <jesper_ravn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilket program ligner mest?
>

> Hej
>
> Jeg ville kigge på Microsoft nye "Windows Live Essentials".

Til NG:
Mange tak for de positive svar.
mvh
kk