MS Windows
briani 27239
antal dokumenter under programmerne under ~
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 03-10-10 15:42

Når der klikkes på STARK kommer der en række programmer frem ( dem der
sidst er brugt ). kører jeg musen henover kan jeg sen en liste "senest"
åbne - den liste kan den laves længere så der er muligheder for eks. i
Word at se flere dokumenter. ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-10-10 16:33

Steen Mikkelsen skrev:

> [...]
> sidst er brugt ). kører jeg musen henover kan jeg sen en liste "senest"
> åbne - den liste kan den laves længere så der er muligheder for eks. i

Det lyder som Windows 7 eller Vista. Du ved godt at der er mange
slags Windows, ikke?

Jeg har slagtet den liste helt, og så har jeg lavet en brugermenu
i højre side. Det gøres sådan:

Lav en mappe. Den kan med fordel kaldes "Menu". Put de genveje i
du har brug for, og lav også gerne undermapper med genveje i.

Derefter højreklikker du på proceslinjen og vælger Værktøjslinjer
- Ny værktøjslinje. Derefter blader du dig frem til din menumappe
som skal markeres og ikke åbnes. Klik på "Vælg mappe".

Nu dukker der nede til højre på proceslinjen en markering op der
ser sådan ud:

   Menu >>

Når du klikker på dobbeltpilen, åbner menuen.

Hvis du sørger for ikke at lægge mappen på C-drevet, kan du
geninstallere Windows uden at den bliver ødelagt, og så er det
bare at lægge den på plads igen - men den fremgangsmåde fungerer
bedst hvis man i det hele taget ikke lægger noget på C hvis det
kan undgås.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-10 17:30

Bertel Lund Hansen wrote:

Læs STARK som Start og så har du svaret
på en hel masse som der IKKE blev spurgt
om