Tilbehør mangler... P1 og Safari ??
Fra : jagge

Dato : 05-10-10 11:53

Hey Gruppe

Har været væk længe men nu undrer jeg mig over at jeg ikke kan bruge
netradio længere på DR. Har gang i en nyinstalleret maskine, bruger
opdateret Safari og har lige hentet og installeret flip for mac men det
hjalp ikke.

Hvad ellers mangler ??

Hygge

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-10-10 12:28

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> netradio længere på DR. Har gang i en nyinstalleret maskine, bruger
> opdateret Safari og har lige hentet og installeret flip for mac men det

nogen fejl ? ... får du en "play bar" eller bare et hvidt felt ?

/thomas

Fra : jagge

Dato : 05-10-10 13:43

> nogen fejl ? ... får du en "play bar" eller bare et hvidt felt ?
>
> /thomas

Der stod bare "tilbehør mangler" midt i DR playerens felt (over de
felter hvor man kan vælge afspille kvalitet). MEN efter et par opstarter
så virker det nu på den måde at quicktime åbner et vindue og spiller
filen/streamen. Det er nok pga flip for mac men det virker lidt bøvlet.
Er der nogen måde hvor jeg kan have adressen for DR radiokanalerne
lagret i quicktime player så jeg undgår krumspring via en browser `??

Tak for hjælpen

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-10-10 13:49

> [...]
> Er der nogen måde hvor jeg kan have adressen for DR radiokanalerne
> lagret i quicktime player så jeg undgår krumspring via en browser `??

et eller andet obskurt sted på dr.dk er der en liste over "direkte
links" ja ..

/thomas