Blæser larmer (kun) ved laveste hastighed
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-10-10 14:43

Hejsa

Min blæser på min MacBook Pro larmer, når de kører ved laveste
hastighed (ja, mærkeligt nok - de klikker lidt). Så snart de kører
lidt hurtigere, forsvinder lyden - men jeg kan heldigvis stadigvæk
ikke høre selve "blæsten".

Er det muligt at indstille min blæser til at køre lidt hurtigere som
det langsommeste?

/Lasse
--
Skal du have en iPhone 4 hos 3? Så kig forbi www.simlock.dk/iphone4 og
få et iTunes-gavekort oven i hatten.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 05-10-10 07:41

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

> [...]
> ikke høre selve "blæsten".
>
> Er det muligt at indstille min blæser til at køre lidt hurtigere som

smcfancontrol

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-10-10 08:42

On 5 Okt., 08:41, 01200...@gmail.com (Flemming Rubini) wrote:

> smcfancontrol

Hmm, jeg kan godt få blæserne til at køre med den hastighed jeg
angiver - fx fuld fart (for at teste). Få sekunder efter, så
"bestemmer" de dog selv igen.

/Lasse

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-10-10 15:59

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

> Hmm, jeg kan godt få blæserne til at køre med den hastighed jeg
> angiver - fx fuld fart (for at teste). Få sekunder efter, så
> "bestemmer" de dog selv igen.

Du skal ind i preferences og sætte den ønskede hastighed, derefter vælge
"Higher RPM" i dropdownlistboxen ved AC-Power, og 'save'.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-10-10 10:23

On 6 Okt., 16:58, 01200...@gmail.com (Flemming Rubini) wrote:
> Du skal ind i preferences og sætte den ønskede hastighed, derefter vælge
> "Higher RPM" i dropdownlistboxen ved AC-Power, og 'save'.

Uanset hvad jeg gør, så daler hastigheden få sekunder efter. Om jeg
slår "autoapply" til eller fra, om jeg vælger den ene eller den anden
af de to prædefinerede indstillinger (som jeg begge har sat til max).

/Lasse

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-10-10 17:43

> [...]

> slår "autoapply" til eller fra, om jeg vælger den ene eller den anden
> af de to prædefinerede indstillinger (som jeg begge har sat til max).

Har du husket at sætte det første punkt: 'Favorite' til 'Higher RPM'?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini