Er prisen på denne iMac ok?
Fra : Langgaard

Dato : 03-10-10 04:10

Hej

Jeg er på vej ud for at se på en iMac:

A1311, 3,06, 4Mb ram, 500GB Hd 21,5 skærm, inc iWork.

Den skulle være pæn og med kvittering, prisen er 4500,-

Er det ikke ok?

Er der moget specielt jeg bør se efter på modellen/generelt?

--
Leif Langgaard

Fra : Langgaard

Dato : 03-10-10 15:15

On 3 Okt., 12:10, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> [...]
>
> A1311, 3,06, 4Mb ram, 500GB Hd 21,5 skærm, inc iWork.
>
> Den skulle være pæn og med kvittering, prisen er 4500,-

For sent

Dyret er købt, afprøvet og fundet i orden. Dejlig skærm og utroligt så
lydløs den kører!

--
Leif Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-10-10 22:16

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> For sent
>
> Dyret er købt, afprøvet og fundet i orden. Dejlig skærm og utroligt så
> lydløs den kører!

og prisen er ikke helt gal ...

/thomas