Dusken er tilbage
Fra : F2

Dato : 03-10-10 00:22

Helle Thorning, har udtalt:
"Jeg har næsten set mere til Villy end til min mand" den sisste stykke tid.

Jow, hun har en affære med Villy, det er soleklart.
Hun har sikkert også beregnet hvordan børnepengene skal fordeles når hun
forlader Stephen og flytter sammen med Villy.
Skattefiduser og børnepenge, sådan er Helle. Ka´ jeg få noget, så er det,
det.
Hvis min nabo ka´ få, så vil jeg også ha´ .

Perkerne har samme indstilling, min nabo får, så vil jeg også ha´ .

F2.

Fra : P.N.

Dato : 03-10-10 08:15

"F2" <1@1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis min nabo ka´ få, så vil jeg også ha´ .
>
> Perkerne har samme indstilling, min nabo får, så vil jeg også ha´ .

Og relationen til dansk politik er?? at du og dine er en samling dårlige
tabere der ikke vil vinde det næste valg.