MS Windows
briani 27239
langsom opstart
Fra : Hans Houmøller

Dato : 02-10-10 16:42

På en Windows 7 maskine er der opstået et irriterende problem: når
maskinen startes op, går der 10-15 minutter, hvor den "opdaterer".

Kan der gøres noget ved det, så man ikke hver gang skal igennem den proces?

Hans

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-10-10 23:28

Check hvilke fejl du får. Slå dem op hos Microsoft support.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 06-10-10 23:22

Den 03/10/10 00.27, Jens Peter Karlsen skrev:
> Check hvilke fejl du får. Slå dem op hos Microsoft support.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Jeg tror jeg fik løst problemet ved at ændre i opsætningen på Windows
Update.

Hans