MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adobe overalt
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 02-10-10 13:10

Hej gruppe.
Kommer lige fra min morbror (78år) Han har godt nok lavet et tricks jeg
aldrig har set eller hørt om før. ALLE ikoner også når man klikker
Start-Programmer er erstattet af et Adobereader ikon ???
Lige meget hvilket ikon jeg klikkede på åbnede den Adobe med en fejlkode
i et vindue.
Har i hørt om noget tilsvarrende?

Jeg brugte gendannelses funktionen (som faktisk virkede) og gik 10 dage
tilbage. Så det er i orden nu.

Men jeg er noget nysgerrig om hvad dælen han kunne tænkes at have lavet.

Mvh Jens

Fra : Kurd

Dato : 02-10-10 18:37

"Jens Rasmussen" <bjr@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbage. Så det er i orden nu.
>
> Men jeg er noget nysgerrig om hvad dælen han kunne tænkes at have lavet.

Spørg din morbror.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-10-10 18:44

Jens Rasmussen skrev:

>Men jeg er noget nysgerrig om hvad dælen han kunne tænkes at have lavet.

Installeret Adobe Reader

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk