Sjov
Fra : Erwin Sørensen

Dato : 07-08-01 19:26

Hej igen

Jeg har lige læst i en nyhedsgruppe:

> Husk på at windows (95/98/ME) er:

> 32-bit extensions and a graphical shell for a
> 16-bit patch to an
> 8-bit operating system originally coded for a
> 4-bit microprocessor, written by a
> 2-bit company that can't stand
> 1-bit of competition

Den er da sød IKK

Fra : Madsen

Dato : 07-08-01 22:06

"Erwin Sørensen" <erwin@tdcadsl.dk> skrev:

> Jeg har lige læst i en nyhedsgruppe:

> Den er da sød IKK

Den er efterhånden nogle år gammel, men ok.
Det er holdet bag også.

<http://www.wol.dk/~hijklm/ms.jpg>

Billeder siger mere end tusind ord ;)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 08-08-01 00:43

Ja, hvis man var godt dum (eller klog?) købte man nok aktier i firmaet
dengang

Men ud fra billedet ville jeg ALDRIG have gættet på hvad det skulle ende med
for ham den lille blegfis forrest til venstre

Jonny.

Fra : Madsen

Dato : 08-08-01 00:48

"Jonny Jensen" <a@b.com> skrev:

> Ja, hvis man var godt dum (eller klog?) købte man nok aktier i firmaet
> dengang

Tja, så havde man jo nok haft penge i dag.

> Men ud fra billedet ville jeg ALDRIG have gættet på hvad det skulle ende med
> for ham den lille blegfis forrest til venstre

Nej, helt ærlig. Dum ser han sgu ud og det gør han egentlig
stadig :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.