MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjern Feedreader 3.14
Fra : Martin Ploug

Dato : 02-10-10 10:53

Hej

Hvordan fjerner jeg programmet Feedreader 3.14
fra Windows Vista?
Der er ikke en uninstall-funktion.
Er det så bare ved at fjerne alt, hvad der ligger
i mappen FeedReader314Setup ?

Jeg synes ikke lige jeg kan finde noget om fjernelse
af den version på http://www.feedreader.com/

Venlig hilsen
Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-10-10 11:09

Martin Ploug skrev:

> Hvordan fjerner jeg programmet Feedreader 3.14
> fra Windows Vista?

Jeg ved det ikke.

> Der er ikke en uninstall-funktion.

På min Vista (og Windows 7)-maskine har jeg kopieret en del
programmer over fra min XP - altså uden installation. De dukker
så ikke op i fjern-rediger-listen, men kan naturligvis fjernes
ved at jeg sletter hele mappen.

> Er det så bare ved at fjerne alt, hvad der ligger
> i mappen FeedReader314Setup ?

Hvorfor prøver du ikke bare?

--
Bertel

Fra : Martin Ploug

Dato : 02-10-10 11:24

> [...]
> programmer over fra min XP - altså uden installation. De dukker
> så ikke op i fjern-rediger-listen, men kan naturligvis fjernes

Tak for dit indlæg.
Jeg har nu slettet mappen Feedreader 3.14 med indhold
og slettet genvejsikonet, og det ser ud til at være det

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-10-10 17:59

Martin Ploug skrev:

>Jeg har nu slettet mappen Feedreader 3.14 med indhold
>og slettet genvejsikonet, og det ser ud til at være det

Jeg ville kigge i C:\Users\brugernavn\AppData\Roaming også

Fra : Martin Ploug

Dato : 02-10-10 19:32

Den 02-10-2010 18:59, Ivan V. Klattrup skrev:

> Jeg ville kigge i C:\Users\brugernavn\AppData\Roaming også

Tak. Feedreader-mappen er nu også blevet slettet herfra.