MS Office 2004 for Mac på 10.6 ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-10-10 12:57

Hej jeg har lige købt en brugt MacBook Pro af Hr. Kill og den er rigtig
fin og kører som den skal. Jeg har hygget lidt med at installere div.
programmer mens jeg venter på 10.6 så pt er der 10.58 på dyret. Jeg har
installeret min Office 2004 og faktisk havde jeg ikke regnet ned at det
ville virke, er jo inden intel på Mac! Men det gør den altså.
Installationsguinde updater og det hele...
Nu er det så jeg tænker ... vil den også køre på 10.6 ?? Nogen der gør
det herinde ???

Lige en side bemærkning! Ham der har haft min MBP har tilsyneladende
spillet spil, for tasterne E,R, N var slidt til ukendelighed..
Anyway, så piller man da bare knapperne af sin Powerbook G4 FW800
fra 2003, klipser dem på og wupti så spiller det igen...... Er da lidt
imponerende ikke?