øv bøv, min ram er sløv (eller... men at s~
Fra : Stefan Greulich

Dato : 07-08-01 19:15

Jeg har lige købt 256 mb ram (PQI PC133)
til at "hjælpe" de 128 mb på mit efterhånden aldrende ASUS K7M mobo, og da
jeg smækker dem i viser computeren at jeg kun har 256 mb.
"Bæ!" tænker man jo så uvægerligt og kigger ned i maskinen.

Den nye ramstang er enkeltsidet :-|

så kigger jeg i manualen; der står at mobo'et understøtter 256mb
ram-stænger, men at der på det tidspunkt (velsagtens dets
"fødselstidspunkt") ikke findes enkeltsidede stænger med 256 mb ram (en
lille detalje som jeg ikke havde lagt mærke til da jeg tjekkede i manualen
om jeg overhovedet kunne bruge så "store" stænger).

Tis!

Betyder det virkelig at jeg skal bytte stangen til en dobbeltsidet??

(det frygter jeg nemlig meget, men jeg syntes lige at jeg ville skrive dette
indlæg for at holde liv i tanken om at jeg ikke behøver at sende den
tilbage

Stefan Greulich aka RHG005Jr.

Fra : peet_dk

Dato : 07-08-01 19:31