MS Windows
briani 27239
Hjææælp endnu engang Produkt aktivering Wi~
Fra : Stampe

Dato : 01-10-10 07:58

Jeg sidder remote opkoblet til en PC jeg har fået fjernet noget virus fra -
Det viser sig at Windows aldrig har været aktiveret. Nu prøver jeg så at
aktivere Windows med den produktkode der står på hans maskine - men Windows
melder at koden ikke er rigtigt - Jeg har 30 dage til at løse det problem -
ellers er alle mine timer spildt..

Er der et telefon nummer til microsoft danmark hvor jeg kan komme i tale med
en rigtig person som kan hjælpe??
Eller er der andre forslag?

Mvh
Allan

Fra : John V.

Dato : 01-10-10 08:30

Den 01-10-2010 08:58, Stampe skrev:
> [...]
>
> Er der et telefon nummer til microsoft danmark hvor jeg kan komme i
> tale med en rigtig person som kan hjælpe??

Det plejer at komme frem på skærmen, når man trykker på register by
phone eller sådan noget. Jeg har selv kun lovlige versioner af Windows.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

Fra : Stampe

Dato : 01-10-10 08:34

"John V." wrote in message

> [...]
>
>Det plejer at komme frem på skærmen, når man trykker på register by phone
>eller sådan noget. Jeg har selv kun lovlige versioner af Windows.

Den er lovlig

Mvh
Allan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-10-10 09:48

Stampe skrev:

> Er der et telefon nummer til microsoft danmark hvor jeg kan komme i tale med
> en rigtig person som kan hjælpe?

Jeg kan ikke huske om det kun er nummeret til en ny registrering.
Jeg har nemlig glemt om jeg valgte nogle numre først - jeg hørte
kun en automatstemme:

   51202339

--
Bertel

Fra : Heine Svendsen

Dato : 01-10-10 10:43

> Jeg kan ikke huske om det kun er nummeret til en ny registrering.
> Jeg har nemlig glemt om jeg valgte nogle numre først - jeg hørte
> kun en automatstemme:
>
>    51202339

Det er rigtigt, denne automatiske stemme er ikke til megen
hjælp.
Tidligere er det lykkes mig at komme igennem til en rigtig
person, som har hjulpet med lignende problemer med product
key, men jeg har desværre ikke gemt nummeret.

Men jeg fik det i sin tid ved at ringe til Microsofts
hovednummer i Danmark.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-10-10 11:01

Heine Svendsen skrev:

> Det er rigtigt, denne automatiske stemme er ikke til megen
> hjælp.

Den løste det problem jeg ringede for. Jeg havde geninstalleret
en Windows og skulle have den genregistreret. Det gik smertefrit.

--
Bertel

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-10-10 11:03

"Stampe" <ask@ask-service.dk> crashed Echelon writing

> Er der et telefon nummer til microsoft danmark hvor jeg kan komme i
> tale med en rigtig person som kan hjælpe??

Aktiveringscenter: 80 70 13 15 + tryk 4 for at tale med en agent
Åbningstider: man - fre kl. 7.00 - 22.00

--
Bjarke Andersen

Fra : Stampe

Dato : 01-10-10 12:15

> [...]
>Aktiveringscenter: 80 70 13 15 + tryk 4 for at tale med en agent
>Åbningstider: man - fre kl. 7.00 - 22.00

Tak for alt jeres hjælp - jeg melder tilbage om jeg får løst problemet..

Mvh
Allan