MS Windows
briani 27239
Skype medfører systemustabilitet
Fra : Kert Rats

Dato : 01-10-10 07:18

Jeg har hørt, at Skype kan forårsage systemustabilitet. En af mine venner
har måttet reformatere sin harddisk, angiveligt pga. Skype.

Har andre erfaringer med Skypes systemustabiliserende egenskaber?

Venligst

Kert Rats

Fra : Jens Petersen

Dato : 01-10-10 18:48

On Fri, 1 Oct 2010 08:18:02 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

>Jeg har hørt, at Skype kan forårsage systemustabilitet. En af mine venner
>har måttet reformatere sin harddisk, angiveligt pga. Skype.
>
>Har andre erfaringer med Skypes systemustabiliserende egenskaber?

Det kører fint her på Win7 / 32
Skype ver. 4.2.0.152
--
OV1A Jens

Remember, If you're not in bed by 22:30..... go home!

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-10-10 23:00

Kert Rats skrev:

> Jeg har hørt, at Skype kan forårsage
> systemustabilitet.

Hvor har du hørt det? Jeg har aldrig haft problemer.

> En af mine venner har måttet reformatere sin
> harddisk, angiveligt pga. Skype.

Er du sikker på at Skype har skylden?

Der kan være tusindvis af årsager til at en maskine
kører ustabilt. Hvad er det der gør at det er Skype
du peger på som årsagen?

Hvilke fejlmeddelelser kommer når Skype startes?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk