MS Windows
briani 27239
Kan ikke bruge USB og printere
Fra : Mr. Mox

Dato : 30-09-10 09:59

Min stationære Packard Bell fra 2006 var blevet traaaat og jeg har
lavet en fuld geninstallering med de 5 Master CD'er jeg lavede da de
var ny.
Jeg kan gå på nettet med min kabelforbindelse til Modem, men ikke med
min trådløse.
Jeg får ingen respons med USB memorysticks eller mit externe HD, og
jeg kan ikke bruge mine printere selv om jeg har "spilet" cd'erne
dertil.

Hvad mon jeg skal gøre?? Gode råd modtages med taknemmelighed og
meeegen glæde.
Venlig hilsen Mr. Mox

PS min bærbare virker selvfølgeligt fint og jeg har gudskelov alle
dokumenter og fotos på den.

Fra : Klaus H

Dato : 30-09-10 22:12

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i en meddelelse news:98b25c0c-13f0-450b-a44e-219a453e261e@26g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Prøv at gå til enhedshåndtering og se om der er bemærkninger ved nogle af delene.
Installer eventuelt manglende drivere.

Klaus H

Fra : Mr. Mox

Dato : 01-10-10 08:13

> Prøv at gå til enhedshåndtering og se om der er bemærkninger ved nogle af delene.
> Installer eventuelt manglende drivere.
>
> Klaus H

Tak for dit forslag. Jeg gjorde som du skrev og der var en masse gule
spørgsmålstegn ved diverse dimser under "Andre Enheder" i
Enhedshåndtering.

Jeg klikkede/åbnede mig igennem dem alle og klikkede på "Geninstaller
drivere" hvorpå der så stod at der ikke var fejl. Herunder kom der en
masse USB controllere som alle fik prædikatet "Denne enhed virker
korrekt".
Jeg kan dog stadig ikke se hvad der er på mine USBnøgler eller min
Externe HD ??????

Min HP printer vil heller ikke printe selv om der står i E-håndt. at
den er i orden, men det er nok noget der har med USB forbindleserne at
gøre, og det går over min forstand.

Mon du skulle kunne komme med et forslag?
Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Klaus H

Dato : 01-10-10 20:06

CUT
Mon du skulle kunne komme med et forslag?
Med venlig hilsen Mr. Mox

Prøv at slette alt USB i enhedshåndtering.
Ved genstart finder den alle USB enheder og vil geninstallere dem.
Det der mangler, må du have på CD'er eller finde på nettet.
Har ofte hjulpet mig.

Klaus H

Fra : Mr. Mox

Dato : 02-10-10 06:59

On 1 Okt., 21:05, "Klaus H" <khv...@6705e.dk> wrote:
> [...]
> Ved genstart finder den alle USB enheder og vil geninstallere dem.
> Det der mangler, må du have på CD'er eller finde på nettet.

Jamen jeg ved jo ikke hvad det er jeg mangler og skal hente på nettet,
der meldes jo GO på alle USB 'erne?
Jeg vil nu prøve dit råd.

hilsen Mr. Mox

Fra : Mcwm

Dato : 02-10-10 15:06

Den 02-10-2010 14:58, Mr. Mox skrev:

> Jamen jeg ved jo ikke hvad det er jeg mangler og skal hente på nettet,
> der meldes jo GO på alle USB 'erne?
> Jeg vil nu prøve dit råd.
>
> hilsen Mr. Mox

Forsøg dig med at fjerne alle usb-relaterede ting i enhedshåndtering
UDEN at have moget i dine USB-prote. Lad den derefter finde USB-protene
igen, stadig uden der er anbragt stik i dine USB-porte.

Når de er genfundet, så prøv at tilslutte en ting ad gangen og så
hvordan det går.

Jeg besvarer din mail ved lejlighed, i denne weekend er tiden helliget
ungerne

Venligst
Mcwm