MS Windows
briani 27239
W7 farve på proseslinie
Fra : Per H

Dato : 30-09-10 16:49

Efter opdatering ag W7 har min proseslinie fået en kedelig grå farve,
og jeg plejer at få den gode gamle farve igen hvis jeg fjerner
opdateringen ved hjælp af gendannelse af tidligere tidspunkt.

Men det lykkedes ikke længere, jeg kan ikke få den grå linie væk, og
spørgesmålet er så hvad der er at gøre ved det.

per

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-10 18:11

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men det lykkedes ikke længere, jeg kan ikke få den grå linie væk, og
> spørgesmålet er så hvad der er at gøre ved det.

Tilpas skrivebord. der kan du selv gøre den mere sort, eller hvad du nu
ønsker. Du behøves ikke bruge standard farverne, der er en funktion, hvor du
kan bestemme nuancen, kan ikke lige huske hvordan, men den er der

Fra : -= bgn =-

Dato : 02-10-10 09:01

> Men det lykkedes ikke længere, jeg kan ikke få den grå linie væk, og
> spørgesmålet er så hvad der er at gøre ved det.

Højreklik på dit skrivebord og vælg "Personlige indstillinger" => Vælg
"Aero-temaer", så forsvinder den kedelige grå farve fra proceslinien og den
bliver lidt traperant.

BG