Goddag mand økseskaft
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-09-10 12:34

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2198347.ece

Lene Espersen på slap line:

"Når man er nede i Folketingssalen, så må en minister vælge at svare,
som man vil, man skal bare svare sandt, og det har jeg gjort," siger
Lene Espersen.

"Jeg svarede ikke på spørgsmålet, jeg svarede på noget andet. Det var
fordi jeg gerne vil gøre opmærksom på, at vi har mange andre gode
forslag i vores sundhedsoplæg," siger hun.

Jeg savner næsten ord (næsten)

Hun er minister, OG chef for et regeringsparti.. goddawdo..

- cep

Fra : N_B_DK

Dato : 29-09-10 12:54

"Claus E. Petersen" <snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote in message

> Hun er minister, OG chef for et regeringsparti.. goddawdo..

Bare vi snart kan sige hun VAR minister, hun er den største trussel mod blå
blok.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-09-10 14:17

Den 29-09-2010 13:54, N_B_DK skrev:
> "Claus E. Petersen" <snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote in message

> Bare vi snart kan sige hun VAR minister, hun er den største trussel mod
> blå blok.

Hun er bare symptomatisk for en regering der for længst har tabt
initiativ til noget som helst andet end at blive hvor de er.

Magtarrogance, selvfedme og ligegyldighed er blevet regeringens faste
varemærker.

- cep

Fra : \"@'

Dato : 29-09-10 15:31

On Wed, 29 Sep 2010 15:17:20 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Hun er bare symptomatisk for en regering der for længst har tabt
>initiativ til noget som helst andet end at blive hvor de er.

uanset partifarve:

det er jo et spil om taburetter,

rører man efterlønnen mister man taburetter -

rører man udlændingepolitikken mister man taburetter til DF -

rører man ved det tåbelige danske system hvor de 90% rigeeste giver
offentlige ydelser til de 90% fattigste ryger men helt ud af
folketinget

>Magtarrogance, selvfedme og ligegyldighed er blevet regeringens faste
>varemærker.

nærmere en erkendelse af afmagt, da de der sidder i regering nu er
ganske udmærket klar over de punkter jeg ridsede op.

Det eneste der er helt galt er at der desværre ikke findes et bedre
alternativ til den regering vi har nu.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-10 20:46

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen
4ca33ccc$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> initiativ til noget som helst andet end at blive hvor de er.
>
> Magtarrogance, selvfedme og ligegyldighed er blevet regeringens faste

Du glemte "socialdemokratisme" og "opportunisme".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 13:50

On 29 Sep., 13:54, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:

> Bare vi snart kan sige hun VAR minister, hun er den største trussel mod blå
> blok.

Hun er en passende repræsentant for de talenter, som trives i blå
stuen. Hvad er der dog galt i det ?

Fra : \"@'

Dato : 29-09-10 15:11

On Wed, 29 Sep 2010 13:33:44 +0200, "Claus E. Petersen"
> [...]

>fordi jeg gerne vil gøre opmærksom på, at vi har mange andre gode
>forslag i vores sundhedsoplæg," siger hun.

javel så

så blev man pludselig meget klogere NOT

>Jeg savner næsten ord (næsten)

dem har L. E. sikker brugt på tomgangssnak

>Hun er minister, OG chef for et regeringsparti.. goddawdo..

ministre udpeges, de ansættes ikke efter kvalifikationer

--
Si vis pacem - para bellum