MS Windows
briani 27239
Win7 Home: Genveje i Quick Launch
Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-09-10 14:08

Jeg har normalt 5 ikoner i Quick Launce på proceslinien. I dag ville
jeg så tilføje en ny, men den hænger ikke fast. Proceslinien er ikke
låst.

Jeg gik så ned i mappen, hvor genvejene ligger
C:\Users\MitNavn\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick
Launch\User Pinned\TaskBar

Jeg trak ikonet der over, men næste gang var den væk. Jeg fjernede
skriveskyttelsen på mappen og nu ligger den der permanent, men ikonet
bliver stadig ikke vist.

Kan det være fordi jeg har fjernet pilene på mine genvejsikoner? Så
vidt jeg husker, var det ved at fjerne nogle nøgler i
registreringsdatabasen, efter en opskrift jeg havde fundet på nettet
og det virker fint. At oprette disse nøgler igen manuelt, vil være
besværligt.

Fra : Ole C

Dato : 28-09-10 15:41

Kurt Hansen skrev blandt andet:

> [...]
>
> Jeg trak ikonet der over, men næste gang var den væk. Jeg fjernede
> skriveskyttelsen på mappen og nu ligger den der permanent, men ikonet

Ikonet er ikke bare "gemt" i et for lille felt?
Prøv at "trække" størrelsen på Quick Launch-feltet og se om ikke det dukker
op. Proceslinien må ikke være låst.

--
vh
Ole C