Elgato eller Slingbox
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-09-10 13:04

Jeg vil gerne have noget a la en Slingbox, da den kan streame mit
tv-signal ud på nettet. Mega lækkert.

Imidlertid har jeg også kig på Elgatos løsning, men kan ikke umiddelbart
se om de har en som kan det samme?

Er der nogen der har erfaringer med begge løsninger?

Har prøvet en Slingbox tidligere og den fungerede super godt. Nu kan man
få en Slingbox Pro HD, som ser lovende ud.

Ideer og erfaringer?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-09-10 14:15

> [...]
> se om de har en som kan det samme?
>
> Er der nogen der har erfaringer med begge løsninger?

jeg har selv en masine stående med en DVB-C tuner og Elgato Eyetv .. du
kan streame den "live" kanal via f.eks. Safari eller deres iPhone App ..
fungerer fint.

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-09-10 14:24

> jeg har selv en masine stående med en DVB-C tuner og Elgato Eyetv .. du
> kan streame den "live" kanal via f.eks. Safari eller deres iPhone App ..
> fungerer fint.
>
> /thomas

Kan du give mig adgang så jeg kan se kvaliteten?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-09-10 15:23

> Kan du give mig adgang så jeg kan se kvaliteten?

sure, har du en mail der virker ?

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-09-10 15:41