/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Den store muhammedaner-besættelse
Fra : /John


Dato : 27-09-10 23:26

Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de udfordrer
vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad, og (selv-)censur
af vore medier.

I større byer etablerer de sig i ghettoer, som et samfund i samfundet med
deres egne love, hvor de blæser på demokratiet og provokerer alt i uniform
med stenkast og afbrændte biler.

Systemet har mange steder tilsyneladende valgt at bøje af i den politiske
korrektheds hellige navn.

I Paris blokerer muhammedanerne således hele gader når det er bedetid. Ikke
fordi det er nødvendigt, men fordi de kan, og politiet har ordre til ikke at
gribe ind.

Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
muhammedanernes demonstration af magt i Paris:

http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933

Muhammedanerne skærer løbende en ny lille luns af Vestens demokratier, fordi
de - kan -, og kun få byder dem trods.

"Nåeeja, hva'fa'n; det er jo bare flæskesteg, rullepølse, leverpostej,
burka'er, særlige bade- og bederum..."

Kultur-berigerne stopper bare ikke med flæskesteg og leverpostej; de
fortsætter ufortrødent 'kampen mod de vantro'.

Fordi de kan.

John



 
 
Kim Larsen \(på AltB~ (27-09-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 27-09-10 23:56

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
news:4ca11a07$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de
> udfordrer vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad,
> og (selv-)censur af vore medier.
>
> I større byer etablerer de sig i ghettoer, som et samfund i samfundet
> med deres egne love, hvor de blæser på demokratiet og provokerer alt
> i uniform med stenkast og afbrændte biler.
>
> Systemet har mange steder tilsyneladende valgt at bøje af i den
> politiske korrektheds hellige navn.
>
> I Paris blokerer muhammedanerne således hele gader når det er
> bedetid. Ikke fordi det er nødvendigt, men fordi de kan, og politiet
> har ordre til ikke at gribe ind.
>
> Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
> muhammedanernes demonstration af magt i Paris:
>
> http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933
>
> Muhammedanerne skærer løbende en ny lille luns af Vestens
> demokratier, fordi de - kan -, og kun få byder dem trods.
>
> "Nåeeja, hva'fa'n; det er jo bare flæskesteg, rullepølse, leverpostej,
> burka'er, særlige bade- og bederum..."
>
> Kultur-berigerne stopper bare ikke med flæskesteg og leverpostej; de
> fortsætter ufortrødent 'kampen mod de vantro'.
>
> Fordi de kan.
>
> John

Hvad gør DU så ved sagen ud over at klynke på dk.politik i en uendelighed ?
Intet som helst, ikke sandt ?

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Martin Larsen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 28-09-10 00:22

On 2010-09-28 00:56, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "/John"<nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> news:4ca11a07$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de
>> udfordrer vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad,
>> og (selv-)censur af vore medier.
>>
>> I større byer etablerer de sig i ghettoer, som et samfund i samfundet
>> med deres egne love, hvor de blæser på demokratiet og provokerer alt
>> i uniform med stenkast og afbrændte biler.
>>
>> Systemet har mange steder tilsyneladende valgt at bøje af i den
>> politiske korrektheds hellige navn.
>>
>> I Paris blokerer muhammedanerne således hele gader når det er
>> bedetid. Ikke fordi det er nødvendigt, men fordi de kan, og politiet
>> har ordre til ikke at gribe ind.
>>
>> Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
>> muhammedanernes demonstration af magt i Paris:
>>
>> http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933
>>
>> Muhammedanerne skærer løbende en ny lille luns af Vestens
>> demokratier, fordi de - kan -, og kun få byder dem trods.
>>
>> "Nåeeja, hva'fa'n; det er jo bare flæskesteg, rullepølse, leverpostej,
>> burka'er, særlige bade- og bederum..."
>>
>> Kultur-berigerne stopper bare ikke med flæskesteg og leverpostej; de
>> fortsætter ufortrødent 'kampen mod de vantro'.
>>
>> Fordi de kan.
>>
>> John
>
> Hvad gør DU så ved sagen ud over at klynke på dk.politik i en uendelighed ?
> Intet som helst, ikke sandt ?
>
Hvad gør du Kimsenumse?


Kim Larsen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 28-09-10 10:19

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4ca1270d$0$50452$14726298@news.sunsite.dk
>>
>> Hvad gør DU så ved sagen ud over at klynke på dk.politik i en
>> uendelighed ? Intet som helst, ikke sandt ?
>>
> Hvad gør du Kimsenumse?

Det er ikke mig som klynker over muslimer hele tiden. Det er sådan nogle
racistiske snotrøve som dig, Martinse-dumse-numse, og hele det øvrige slæng
af racistiske tossehoveder på dk.politik.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Martin Larsen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 28-09-10 12:00

On 2010-09-28 11:19, Kim Larsen wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4ca1270d$0$50452$14726298@news.sunsite.dk

Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
muhammedanernes demonstration af magt i Paris:

http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933

>>> Hvad gør DU så ved sagen ud over at klynke på dk.politik i en
>>> uendelighed ? Intet som helst, ikke sandt ?
>>>
>> Hvad gør du Kimsenumse?
>
> Det er ikke mig som klynker over muslimer hele tiden.

Var der nogen der klynkede i det klip, eller forstår Kimse som sædvanlig
intet af hvad diskussionen handler om?
Kan nogen se det klip uden at udbryde: *Ingen sharia-nazister i vore gader*

Mvh
Martin

Kim Larsen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 28-09-10 12:11

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4ca1ca9e$0$50447$14726298@news.sunsite.dk
> On 2010-09-28 11:19, Kim Larsen wrote:
>> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4ca1270d$0$50452$14726298@news.sunsite.dk
>
> Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
> muhammedanernes demonstration af magt i Paris:
>
> http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933
>
>>>> Hvad gør DU så ved sagen ud over at klynke på dk.politik i en
>>>> uendelighed ? Intet som helst, ikke sandt ?
>>>>
>>> Hvad gør du Kimsenumse?
>>
>> Det er ikke mig som klynker over muslimer hele tiden.
>
> Var der nogen der klynkede i det klip, eller forstår Kimse som
> sædvanlig intet af hvad diskussionen handler om?
> Kan nogen se det klip uden at udbryde: *Ingen sharia-nazister i vore
> gader*

Klynk-klynk, hulk-hulk over muslimer hele dagen hver eneste dag, tag nu bare
at indrømme det, Martinse-dumse-numse, I er sgu en ynkelig fordummende
forsamling af klynkende fremmedhadende snotrøve.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com



Kert Rats (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Kert Rats


Dato : 28-09-10 14:38


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4ca1ca9e$0$50447$14726298@news.sunsite.dk...
> On 2010-09-28 11:19, Kim Larsen wrote:
>> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:4ca1270d$0$50452$14726298@news.sunsite.dk
>
> Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
> muhammedanernes demonstration af magt i Paris:
>
> http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933
>

Problemet er, at muslimerne får lov til at gøre, hvad der passer dem. Få tør
sætte sig op mod muslimerne af frygt for at blive hængt ud som
racister/fremmedhadere, og så længe den frygt har overtaget, vil muslimerne
frit kunne gøre, hvad de vil.
Problemet er manglende modstand fra politikere, også i andre lande end
Frankrig, og fra befolkningen. Sidstnævnte i Paris er angiveligt ved at
vågne op til dåd, hvilket er godt for Paris og Frankrig.


Venligst

Kert Rats



Henrik Blunck (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Henrik Blunck


Dato : 28-09-10 01:07

Den 28-09-2010 00:56, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "/John"<nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> news:4ca11a07$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>> Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de
>> udfordrer vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad,
>> og (selv-)censur af vore medier.
>> I større byer etablerer de sig i ghettoer, som et samfund i samfundet
>> med deres egne love, hvor de blæser på demokratiet og provokerer alt
>> i uniform med stenkast og afbrændte biler.
>> Systemet har mange steder tilsyneladende valgt at bøje af i den
>> politiske korrektheds hellige navn.
>> I Paris blokerer muhammedanerne således hele gader når det er
>> bedetid. Ikke fordi det er nødvendigt, men fordi de kan, og politiet
>> har ordre til ikke at gribe ind.
>> Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
>> muhammedanernes demonstration af magt i Paris:
>> http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933
>> Muhammedanerne skærer løbende en ny lille luns af Vestens
>> demokratier, fordi de - kan -, og kun få byder dem trods.
>> "Nåeeja, hva'fa'n; det er jo bare flæskesteg, rullepølse, leverpostej,
>> burka'er, særlige bade- og bederum..."
>> Kultur-berigerne stopper bare ikke med flæskesteg og leverpostej; de
>> fortsætter ufortrødent 'kampen mod de vantro'.
>> Fordi de kan.
>> John
>
> Hvad gør DU så ved sagen ud over at klynke på dk.politik i en uendelighed ?
> Intet som helst, ikke sandt ?

Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.

--
Med venlig hilsen
Henrik Blunck
Læser du min politiske blog?
Du finder den lige her: http://politisk-blog.blogspot.com

\"@' (28-09-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 28-09-10 15:16

On Tue, 28 Sep 2010 00:56:03 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:


>Hvad gør DU så ved sagen ud over at klynke på dk.politik i en uendelighed ?
>Intet som helst, ikke sandt ?


endnu engang formår KL at forholde sig til alt andet end emnet


--
Si vis pacem - para bellum

Patruljen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 28-09-10 01:12

On 28 Sep., 00:26, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:
>

"Den store muhammedaner-besættelse."

Endelig en smule selvindsigt. Udsagnet kunne næppe have været nærmere
på sandheden.


> John


Patruljen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 28-09-10 01:18

On 28 Sep., 02:07, Henrik Blunck <hen...@INGENSPAMblunck.dk> wrote:
> Den 28-09-2010 00:56, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
> skrev:
>
>
>
>
>
> > "/John"<no...@pladderballe.ok>  skrev i en meddelelse
> >news:4ca11a07$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> >> Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de
> >> udfordrer vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad,
> >> og (selv-)censur af vore medier.
> >> I større byer etablerer de sig i ghettoer, som et samfund i samfundet
> >> med deres egne love, hvor de blæser på demokratiet og provokerer alt
> >> i uniform med stenkast og afbrændte biler.
> >> Systemet har mange steder tilsyneladende valgt at bøje af i den
> >> politiske korrektheds hellige navn.
> >> I Paris blokerer muhammedanerne således hele gader når det er
> >> bedetid. Ikke fordi det er nødvendigt, men fordi de kan, og politiet
> >> har ordre til ikke at gribe ind.
> >> Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
> >> muhammedanernes demonstration af magt i Paris:
> >>http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933
> >> Muhammedanerne skærer løbende en ny lille luns af Vestens
> >> demokratier, fordi de - kan -, og kun få byder dem trods.
> >> "Nåeeja, hva'fa'n; det er jo bare flæskesteg, rullepølse, leverpostej,
> >> burka'er, særlige bade- og bederum..."
> >> Kultur-berigerne stopper bare ikke med flæskesteg og leverpostej; de
> >> fortsætter ufortrødent 'kampen mod de vantro'.
> >> Fordi de kan.
> >> John
>
> > Hvad gør DU så ved sagen ud over at klynke på dk.politik i en uendelighed ?
> > Intet som helst, ikke sandt ?
>
> Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
> Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
> sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
> evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.
>

Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
Spørgsmålet er hvordan det kan være at dk.politik skal rumme
muligheden at overskride loven? Og altså funger for et slags fristed
for racisme og fremmedhad.

Der er indtil flere her, som røg direkte ind i en anklage efter
paragraf 266b. Der er også et par stykker som kunne risikere andre
sigtelser: trusler mod enkeltpersoner og opfordringer til at udrydde
hele populationer.¨

Måske skulle man bare anmelde dem one by one?
I den forbindelse nytter det ikke rigtigt at optræde anonymt. Politiet
sporer den slags i en ruf -


N_B_DK (28-09-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 28-09-10 09:07

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:395f431a-29f7-4055-812d-f888b6cc5286@30g2000yqm.googlegroups.com
>Der er også et par stykker som kunne risikere andre
> sigtelser: trusler mod enkeltpersoner

Ja der ville du være topscorer, så anmeld du bare løs din galning.

--
MVH. N_B_DK


S.A.Thomsen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 28-09-10 09:18

On Tue, 28 Sep 2010 00:18:17 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

>> Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
>> Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
>> sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
>> evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.
>
> Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
> paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.

Hvem.?

Nævn lige et par navne.

<snip>

Vidal (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 28-09-10 09:30

Den 28-09-2010 10:17, S.A.Thomsen skrev:
> On Tue, 28 Sep 2010 00:18:17 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
>
>>> Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
>>> Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
>>> sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
>>> evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.
>>
>> Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
>> paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
>
> Hvem.?
>
> Nævn lige et par navne.
>
> <snip>

Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.

\"@' (28-09-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 28-09-10 15:18

On Tue, 28 Sep 2010 10:30:28 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 28-09-2010 10:17, S.A.Thomsen skrev:
>> On Tue, 28 Sep 2010 00:18:17 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
>>
>>>> Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
>>>> Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
>>>> sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
>>>> evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.
>>>
>>> Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
>>> paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
>>
>> Hvem.?
>>
>> Nævn lige et par navne.
>>
>> <snip>
>
>Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
>for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.

såh

?????


--
Si vis pacem - para bellum

S.A.Thomsen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 28-09-10 17:32

On Tue, 28 Sep 2010 10:30:28 +0200, Vidal wrote:

> Den 28-09-2010 10:17, S.A.Thomsen skrev:
>> On Tue, 28 Sep 2010 00:18:17 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
>>
>>>> Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
>>>> Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
>>>> sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
>>>> evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.
>>>
>>> Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
>>> paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
>>
>> Hvem.?
>>
>> Nævn lige et par navne.
>>
>> <snip>
>
> Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
> for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.

Hvad racistisk er det i det han siger.?

Man løser da f.eks. også narkoproblemerne hvis man afliver alle narkomaner
og pushere.

Det er en 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk.

Ivannof (01-10-2010)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 01-10-10 15:54



"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news:395f431a-29f7-4055-812d-f888b6cc5286@30g2000yqm.googlegroups.com...

>
> Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
> paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
> Spørgsmålet er hvordan det kan være at dk.politik skal rumme
> muligheden at overskride loven? Og altså funger for et slags fristed
> for racisme og fremmedhad.
>
> Der er indtil flere her, som røg direkte ind i en anklage efter
> paragraf 266b. Der er også et par stykker som kunne risikere andre
> sigtelser: trusler mod enkeltpersoner og opfordringer til at udrydde
> hele populationer.¨
>
> Måske skulle man bare anmelde dem one by one?

Held og lykke. Er det ikke to domfældelser vi har haft de sidste 50 år?

Hilsen Ivan


P.N. (28-09-2010)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 28-09-10 09:37


"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
news:4ca11a07$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de udfordrer
> vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad, og
> (selv-)censur af vore medier.
>
> > John
>

Ja først tog i deres hellige land og nu tager de jeres land. Karma eller
hvad.



hanzen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 28-09-10 10:01


"P.N." <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:i7s9ek$3uh$1@speranza.aioe.org...
>
> "/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> news:4ca11a07$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de udfordrer
>> vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad, og
>> (selv-)censur af vore medier.
>>
>> > John
>>
>
> Ja først tog i deres hellige land og nu tager de jeres land. Karma eller
> hvad.
>

"Jeres land" ?

Hvorfor ikke "vores land" ?

Du er måske en af dem?
--

hilzen
hanzen



Jens Bruun (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 16-10-10 17:41

hanzen <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
4ca1aec4$0$50443$14726298@news.sunsite.dk:

>> Ja først tog i deres hellige land og nu tager de jeres land. Karma
>> eller hvad.
>
> "Jeres land" ?
>
> Hvorfor ikke "vores land" ?
>
> Du er måske en af dem?

Flemse har valgt Thailand som *sit* land. Der kan han nemlig få fisse - og
dét endda til en rimelig pris.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Ukendt (17-10-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-10-10 00:58


"Jens Bruun"
> Flemse har valgt Thailand som *sit* land. Der kan han nemlig få fisse - og
> dét endda til en rimelig pris.

Hvorfra ved du at det er fisse han er ude efter?

Mvh Eyvind


S.A.Thomsen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 28-09-10 17:33

On Tue, 28 Sep 2010 10:36:32 +0200, P.N. wrote:

> "/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> news:4ca11a07$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de udfordrer
>> vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad, og
>> (selv-)censur af vore medier.
>>
>>> John
>>
>
> Ja først tog i deres hellige land og nu tager de jeres land. Karma eller
> hvad.

DERES "hellige" land.???

Ligger det ikke omkring Mekka og Medina.?

Patruljen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 28-09-10 02:51

On 28 Sep., 10:07, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:395f431a-29f7-4055-812d-f888b6cc5286@30g2000yqm.googlegroups.com
>
> >Der er også et par stykker som kunne risikere andre
> > sigtelser: trusler mod enkeltpersoner
>
> Ja der ville du være topscorer, så anmeld du bare løs din galning.

Rentt faktisk: Så har jeg standset sager, hvor jeg både er blevet
truet og tiltalt som pædofil. Mine kommentarer er gennemlæst af
politiet. Ingen trusler overhovedet. Tilgengæld var der en anden som
nær havde fået pegefingeren i retsmaskineriet.


Patruljen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 28-09-10 02:52

On 28 Sep., 10:30, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
> Den 28-09-2010 10:17, S.A.Thomsen skrev:
>
> > On Tue, 28 Sep 2010 00:18:17 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
>
> >>> Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
> >>> Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
> >>> sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
> >>> evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.
>
> >> Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
> >> paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
>
> > Hvem.?
>
> > Nævn lige et par navne.
>
> > <snip>
>
> Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
> for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.

Et oplagt eksempel. Ja -

\"@' (28-09-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 28-09-10 15:19

On Tue, 28 Sep 2010 01:51:44 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>On 28 Sep., 10:30, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:
>> Den 28-09-2010 10:17, S.A.Thomsen skrev:
>>
>> > On Tue, 28 Sep 2010 00:18:17 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
>>
>> >>> Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
>> >>> Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
>> >>> sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
>> >>> evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.
>>
>> >> Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
>> >> paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
>>
>> > Hvem.?
>>
>> > Nævn lige et par navne.
>>
>> > <snip>
>>
>> Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
>> for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.
>
>Et oplagt eksempel. Ja -



???????



--
Si vis pacem - para bellum

\"@' (28-09-2010)
Kommentar
Fra : \"@'


Dato : 28-09-10 15:15

On Tue, 28 Sep 2010 00:26:19 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Muhammedanerne kommer til Vesten som 'flygtninge', hvorefter de udfordrer
>vore demokratier bl a med krav til påklædning, særlig mad, og (selv-)censur
>af vore medier.
>
>I større byer etablerer de sig i ghettoer, som et samfund i samfundet med
>deres egne love, hvor de blæser på demokratiet og provokerer alt i uniform
>med stenkast og afbrændte biler.
>
>Systemet har mange steder tilsyneladende valgt at bøje af i den politiske
>korrektheds hellige navn.
>
>I Paris blokerer muhammedanerne således hele gader når det er bedetid. Ikke
>fordi det er nødvendigt, men fordi de kan, og politiet har ordre til ikke at
>gribe ind.
>
>Nyd denne herlige og livsbekræftende video i festlige farver om
>muhammedanernes demonstration af magt i Paris:
>
>http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933
>
>Muhammedanerne skærer løbende en ny lille luns af Vestens demokratier, fordi
>de - kan -, og kun få byder dem trods.
>
>"Nåeeja, hva'fa'n; det er jo bare flæskesteg, rullepølse, leverpostej,
>burka'er, særlige bade- og bederum..."
>
>Kultur-berigerne stopper bare ikke med flæskesteg og leverpostej; de
>fortsætter ufortrødent 'kampen mod de vantro'.
>
>Fordi de kan.


det er der vel ingen tænkede mennesker der er i tvil om


--
Si vis pacem - para bellum

Patruljen (28-09-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 28-09-10 16:36

On 28 Sep., 18:31, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Tue, 28 Sep 2010 10:30:28 +0200, Vidal wrote:
> > Den 28-09-2010 10:17, S.A.Thomsen skrev:
> >> On Tue, 28 Sep 2010 00:18:17 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
>
> >>>> Hvis han ytrede sig andetsteds end her ville han risikere §266b i
> >>>> Straffeloven - men en bøde eller fængselsstraf ville han, meget
> >>>> sandsynligt, opfatte som systemets modstand (mod Johns "version" af den
> >>>> evigt gyldige sandhed)... Catch-22 uanset hvad der gøres mod den slags.
>
> >>> Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
> >>> paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
>
> >> Hvem.?
>
> >> Nævn lige et par navne.
>
> >> <snip>
>
> > Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
> > for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.
>
> Hvad racistisk er det i det han siger.?
>
> Man løser da f.eks. også narkoproblemerne hvis man afliver alle narkomaner
> og pushere.
>
> Det er en 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk.-

Skal vi sende en anmeldelse til politiet for opfordringer til
massemord på muslimer og se, hvad der sker ?

Det er ikke eksempler på den type opfordringer, der mangler fra 2`s
tastatur -

N_B_DK (30-09-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-09-10 00:23

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:77b723b0-a4cd-4eeb-a17b-f0127d7764c6@h4g2000yqp.googlegroups.com

> Skal vi sende en anmeldelse til politiet for opfordringer til
> massemord på muslimer og se, hvad der sker ?

Mon ikke nærmere, vi snart skulle se at få dig tvangsindlagt din psykopat.

--
MVH. N_B_DK


S.A.Thomsen (30-09-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 30-09-10 09:02

On Tue, 28 Sep 2010 15:35:57 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

>>> Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
>>> for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.
>>
>> Hvad racistisk er det i det han siger.?
>>
>> Man løser da f.eks. også narkoproblemerne hvis man afliver alle narkomaner
>> og pushere.
>>
>> Det er en 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk.-
>
> Skal vi sende en anmeldelse til politiet for opfordringer til
> massemord på muslimer og se, hvad der sker ?

Det kan da godt være at der er ulovligt, ligesom "Man løser også
narkoproblemerne hvis man afliver alle narkomaner og pushere", sikkert vil
være det, men det har da ikke en skid med racisme at gøre.

> Det er ikke eksempler på den type opfordringer, der mangler fra 2`s
> tastatur -

Som jeg skrev: "En 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk".

. (01-10-2010)
Kommentar
Fra : .


Dato : 01-10-10 23:59

On 30 Sep., 01:22, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:77b723b0-a4cd-4eeb-a17b-f0127d7764c6@h4g2000yqp.googlegroups.com
>
> > Skal vi sende en anmeldelse til politiet for opfordringer til
> > massemord på muslimer og se, hvad der sker ?
>
> Mon ikke nærmere, vi snart skulle se at få dig tvangsindlagt din psykopat.


:)

For at ville forhindre gentagne opfordringer til massemord?
Gad vide, hvilken læge, der ikke bare tvangsindlagde dig istedet, vis
du begyndte at rable den slags af dig i vedkommendes
konsultationskontor :)


. (02-10-2010)
Kommentar
Fra : .


Dato : 02-10-10 00:01

On 30 Sep., 10:02, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Tue, 28 Sep 2010 15:35:57 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
> >>> Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
> >>> for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.
>
> >> Hvad racistisk er det i det han siger.?
>
> >> Man løser da f.eks. også narkoproblemerne hvis man afliver alle narkomaner
> >> og pushere.
>
> >> Det er en 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk.-
>
> > Skal vi sende en anmeldelse til politiet for opfordringer til
> > massemord på muslimer og se, hvad der sker ?
>
> Det kan da godt være at der er ulovligt, ligesom "Man løser også
> narkoproblemerne hvis man afliver alle narkomaner og pushere", sikkert vil
> være det, men det har da ikke en skid med racisme at gøre.

Du kender vist ikke paragraf 266b?

> > Det er ikke eksempler på den type opfordringer, der mangler fra 2`s
> > tastatur -
>
> Som jeg skrev: "En 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk".

Jamen dog. Hvad kan blive mere racistisk end at opfordre til at
masseudrydde en hel population pga deres religiøse overbevisning?

S.A.Thomsen (02-10-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 02-10-10 08:43

On Fri, 1 Oct 2010 23:01:01 -0700 (PDT), . wrote:

>>> Skal vi sende en anmeldelse til politiet for opfordringer til
>>> massemord på muslimer og se, hvad der sker ?
>>
>> Det kan da godt være at der er ulovligt, ligesom "Man løser også
>> narkoproblemerne hvis man afliver alle narkomaner og pushere", sikkert vil
>> være det, men det har da ikke en skid med racisme at gøre.
>
> Du kender vist ikke paragraf 266b?

Jo da, og der er INTET racistisk i ovenstående påstand,

>>> Det er ikke eksempler på den type opfordringer, der mangler fra 2`s
>>> tastatur -
>>
>> Som jeg skrev: "En 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk".
>
> Jamen dog. Hvad kan blive mere racistisk end at opfordre til at
> masseudrydde en hel population pga deres religiøse overbevisning?

Dine læseevner er tydeligvis yderst begrænsede.

hanzen (02-10-2010)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 02-10-10 08:57


"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:21d97082-b8e4-495d-9fb9-ef0b22e0b037@w19g2000yqb.googlegroups.com...
On 30 Sep., 10:02, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Tue, 28 Sep 2010 15:35:57 -0700 (PDT), Patruljen wrote:
> >>> Ja, man kunne f.eks. nævne @, som jeg selv har citeret
> >>> for nogle temmeligt blodtørstige bemærkninger.
>
> >> Hvad racistisk er det i det han siger.?
>
> >> Man løser da f.eks. også narkoproblemerne hvis man afliver alle
> >> narkomaner
> >> og pushere.
>
> >> Det er en 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk.-
>
> > Skal vi sende en anmeldelse til politiet for opfordringer til
> > massemord på muslimer og se, hvad der sker ?
>
> Det kan da godt være at der er ulovligt, ligesom "Man løser også
> narkoproblemerne hvis man afliver alle narkomaner og pushere", sikkert vil
> være det, men det har da ikke en skid med racisme at gøre.

Du kender vist ikke paragraf 266b?

> > Det er ikke eksempler på den type opfordringer, der mangler fra 2`s
> > tastatur -
>
> Som jeg skrev: "En 'gak-i-låget' påstand, men den er da ikke racistisk".

Jamen dog. Hvad kan blive mere racistisk end at opfordre til at
masseudrydde en hel population pga deres religiøse overbevisning?

Så anmelder du vel alle muhamedanere.
Det er netop det hele deres modbydelige ideologi går ud på.

--

hilzen
hanzen



. (02-10-2010)
Kommentar
Fra : .


Dato : 02-10-10 00:03

On 1 Okt., 16:54, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i meddelelsennews:395f431a-29f7-4055-812d-f888b6cc5286@30g2000yqm.googlegroups.com...
>
>
>
> > Der er faktisk en del her, som ville risikere en sigtelse efter
> > paragraf 266b, hvis de ytrede sådan eksempelvis i en lokalradio.
> > Spørgsmålet er hvordan det kan være at dk.politik skal rumme
> > muligheden at overskride loven? Og altså funger for et slags fristed
> > for racisme og fremmedhad.
>
> > Der er indtil flere her, som røg direkte ind i en anklage efter
> > paragraf 266b. Der er også et par stykker som kunne risikere andre
> > sigtelser: trusler mod enkeltpersoner og opfordringer til at udrydde
> > hele populationer.¨
>
> > Måske skulle man bare anmelde dem one by one?
>
> Held og lykke. Er det ikke to domfældelser vi har haft de sidste 50 år?
>

Jeg er ikke sikker på, hvor mange der ligefrem har opfordret til at
masseudrydde en hel religiøs gruppe. Men det ved du måske?
Den eneste jeg rigtigt kan komme i tanke om var Hitler og hans
haleslæng -


Patruljen (16-10-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 16-10-10 15:58

On 16 Okt., 18:41, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> hanzen <han...@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
> 4ca1aec4$0$50443$14726...@news.sunsite.dk:
>
> >> Ja først tog i deres hellige land og nu tager de jeres land. Karma
> >> eller hvad.
>
> > "Jeres land" ?
>
> > Hvorfor ikke "vores land" ?
>
> > Du er måske en af dem?
>
> Flemse har valgt Thailand som *sit* land. Der kan han nemlig få fisse - og
> dét endda til en rimelig pris.

Du er meget optaget af at "Flemse" får noget fisse. Gad vide hvorfor
du finder emner så spændende - hvem der får "fisse" og hvor de får de.

Måske er det på tide, at de selv får dig en omgang - Jens Bruun. Du er
omtrent så optaget af emnet som en 14 årig skoledreng med en "boner",
han ikke rigtigt ved, hvad han skal stille op med :)


Patruljen (17-10-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 17-10-10 12:03

On 17 Okt., 01:58, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> "Jens Bruun"
>
> > Flemse har valgt Thailand som *sit* land. Der kan han nemlig få fisse - og
> > dét endda til en rimelig pris.
>
> Hvorfra ved du at det er fisse han er ude efter?

Det ved han heller ikke det mindste om. Med mindre naturligvis at han
er telepatisk.
Projektioner Eyvind - projektioner.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408935
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste