Kalender på Htc Desire
Fra : CK®

Dato : 26-09-10 11:44

Hej!

Jeg er den ret lykkelige ejer af en HTC Desire, det er en glimrende
mobil, synes jeg. Jeg har ellers altid sværget til Nokia pga
brugervenlighed, men det her er rigtig lækkert.

Nå, hvad rager det mig, tænker I nok, så her kommer årsagen til min
henvendelse:

Da jeg havde Nokia, var det aldrig et problem at føje en påmindelse ind
i kalenderen:
Tandlæge d. 14/1 2011 kl 16.00, alarm kl. 05.57 samme morgen. (Da er jeg
nede med hunden.)

Den går ikke med den nye vidundermobil.

Starter kalenderen, går til 15/1 2011, Tilføj aftale.
Jeg ved ikke hvad for en kalender jeg skal synkronisere med, så det
springer jeg over.

Hvad: Tandlæge

Fra:
14/01/2011 16:00

Til:
14/01/2011 (ja, hvad ved jeg, en halv times tid?) 16:30

Hvor:
Det behøver jeg ikke at skrive, jeg ved godt hvor hundjævlen bor.

Beskrivelse:
En halv times tid i et helvede af angst og smerter

Påmindelser:
Ja, det er så her, filmen knækker for mig, jeg kan ikke bare vælge et
tidspunkt som kl 5:57, jeg skal vælge et tidsrum fra 10 minutter til 1
uge før. I, som har en Androidbaseret mobil, ved nok hvad jeg snakker om.

Jeg har kigget højt og lavt efter noget kalenderværk, som minder lidt om
Nokia-modellen, men så skal det sync'es med Google Calendar eller et
eller andet andet, som jeg ikke har forstand på. Og alle, som jeg har
set på, har samme ufleksible "påmindelsesintervaller" som Desiren.

Kan nogen pege mig i den retning, som jeg gerne vil gå?
Lad nu være med at sige, at jeg skal finde min gamle Nokia frem igen
eller købe en iPhone eller noget i den stil. Jeg er glad nok for min
Desire til, at det ikke skal være det afgørende, om kalenderen arter sig
som jeg gerne vil ha den til.

Hvis du har læst hertil, takker jeg for din tålmodighed.

Venlig hilsen og tak

Claus

Fra : Søren Blom

Dato : 26-09-10 15:54

"CK®" <kaplov@image.REMOVE.dk> skrev

> [...]
>
> Starter kalenderen, går til 15/1 2011, Tilføj aftale.
> Jeg ved ikke hvad for en kalender jeg skal synkronisere med, så det

Du kan bruge kalenderen i Outlook og synk med den, Du kan så i Outlook sætte
den til at skulle påminde dig alt fra 5 minutter før til 2 uger, desværre
kan du ikke sætte Outlook til ar påmindelsen skal komme på et bestemt
klokkeslet.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : CK®

Dato : 26-09-10 16:05

Den 26-09-2010 16:53, Søren Blom skrev:

> [...]
> sætte den til at skulle påminde dig alt fra 5 minutter før til 2 uger,
> desværre kan du ikke sætte Outlook til ar påmindelsen skal komme på et

Never mind, bruger ikke kalender på computeren.
Jeg h a r slet ikke Outlook, og som sagt, ligemeget.

Fra : emjeppesen

Dato : 26-09-10 21:37

CK® skrev:

>jeg kan ikke bare vælge et
>tidspunkt som kl 5:57, jeg skal vælge et tidsrum fra 10 minutter til 1
>uge før.

Har du tjekket på market, hvor der ligger et hav af gratis kalendere
om der ikke er en udgave, der kan passe til dit krav?

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : CK®

Dato : 27-09-10 20:46

Den 26-09-2010 22:36, emjeppesen skrev:

> Har du tjekket på market, hvor der ligger et hav af gratis kalendere
> om der ikke er en udgave, der kan passe til dit krav?

Ja, det synes jeg faktisk at jeg har.
Men jeg må jo bare lede videre.

Claus