Den kristne selvforståelse
Fra : Henrik V Blunck

Dato : 26-09-10 17:01

Den kristne selvforståelse

Det er sjovt at se den kristne selvforståelse, for når du begynder at
diskutere kristendommen så går det hurtigt op for de fleste, at emnet er
MEGET kontroversielt. Enhver uenighed modtages med nærmest orkanagtig
vrede når der diskuteres et eller andet som ikke hænger sammen.

Hvorfor skal det dog være sådan?

Læs resten her:
<http://www.blunck.dk/kristendommens_mangler/2010/09/25/den-kristne-selvforstaelse/>

Henrik Blunck
Twitter: http://twitter.com/henrikblunck_dk
Ugens Vitser: http://ugensvitser.blogspot.com/

Fra : Vidal

Dato : 26-09-10 23:10

Den 26-09-2010 18:00, Henrik V Blunck skrev:
> [...]
> kontroversielt. Enhver uenighed modtages med nærmest orkanagtig vrede når der
> diskuteres et eller andet som ikke hænger sammen.

Endnu et forsøg på at slå lidt mønt på religion. Henrik
har fundet ud af en metode til at tjene penge på hits
på sin hjemmeside.

Lad dog Henrik tjene sine penge på ærligt arbejde, i stedet
for ved at kaste skidt på kristne og kristendommen, så hold
jeg langt væk fra hans links.

Dybest set aner Henrik ikke, hvad kristendom er. Han har været
medlem af en lille sekt og hans meninger har samme vægt, som
hvis der kom en, der kendte kristendommen fra Jehovas Vidner på
Færøerne. Så langt fra folkekirken, som man overhovedet kan
komme.

Henriks gode ven Cylle kører noget lignende på d.s.vittigheder,
uden dog at blande kristendommen ind i det.

Henrik, vil du diskutere dette, så skriv dog her i gruppen. Hvis
du vil tjene penge, så tag en ekstra nattur i taxaen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 27-09-10 00:27

Den 27-09-2010 00:09, Vidal skrev:
[...]
> Henrik, vil du diskutere dette, så skriv dog her i gruppen. Hvis
> du vil tjene penge, så tag en ekstra nattur i taxaen.

Villy, evnede du ikke mere konstruktiv kritik end det sædvanlige
personfnidder?

End ikke virkeligheden kan du forholde dig til... Jeg har ikke kørt taxa
de sidste 6 år, såeh...

Blogs: http://blunckmeister.googlepages.com

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-09-10 06:37

Henrik V Blunck skrev i

> Jeg har ikke kørt
> taxa de sidste 6 år, såeh...

Det kunne du vel heller ikke bruges til.