Guidet svampejagt i Storkøbenhavn?
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-08-01 17:33

[I mangel på en nyhedsgruppe om friluftsliv]

Jeg vil gerne lære noget om svampe: Hvor man finder dem i skoven, hvilke
man kan spise og hvordan skal de tilberedes. Er her nogen der kender til
en guidet svampejagt i Storkøbenhavn? Hvornår er det sæsson?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Claudia

Dato : 07-08-01 17:47

Hey Janus

Jeg ved ikke lige hvor der er en svampejagt i dit område. Jeg bor i
Nordsjælland, og har flere gange set svampejagter med guide i "min" skov.
Jeg ville lige høre om du har prøvet amtet. Jeg ved at i hvert fald
Frederiksborg Amt har nogle foldere om emnet.

Rigtig god jagt (på svampe såvel som svampejagts guider). De er da også for
lækre de der svampe fra skoven. Jeg er selv lidt af en plukker

Kærligst Claudia

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-08-01 07:04

"Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> skrev i en meddelelse
> [I mangel på en nyhedsgruppe om friluftsliv]

Jeg tror du ville ramme en bedre målgruppe i news:dk.natur

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-08-01 14:18

Wed, 08 Aug 2001 08:03:54 +0200, "Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com>:

> "Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg tror du ville ramme en bedre målgruppe i news:dk.natur

Du har jo fuldstændig ret. Beklager, jeg tænkte mig ikke ordentligt om.

-j

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-08-01 14:19

Fra : Alex Linaa

Dato : 10-08-01 10:21

> Du har jo fuldstændig ret. Beklager, jeg tænkte mig ikke ordentligt om.

Det behøver du da ikke beklage.
Det er næsten en umulighed at have det fulde overblik over usenet, så vi må
jo hjælpe hinanden.
Betragt det som det det var: en hjælp, og _ikke_ en irettesættelse

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-08-01 10:37

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> wrote:

> Det behøver du da ikke beklage. Det er næsten en umulighed at have det
> fulde overblik over usenet, så vi må jo hjælpe hinanden. Betragt det som
> det det var: en hjælp, og _ikke_ en irettesættelse

Jeg opfattede skam dit svar som ganske venligt. "Beklager" var måske
ikke det mest velvalgte ord. "Tak for hjælpen" havde måske været bedre.
Beklager...

-j