Dynamisk desktop
Fra : Henrik Enslev

Dato : 24-09-10 22:06

Hej (igen

For nogle år siden har jef set et program der kunne omorganisere
skrivebordet, GUI. Jeg har ikke lige kunnet finde igen, da jeg ikke ved
hvad jeg skal søge efter.

Jeg husker noget om, at et dokument man trykkede på røg ind i centrum og
relevante relaterede dokumenter lagde sig i en cirkel udenom.

Jeg kunne tænke mig at lave en visning på en hjemmeside, hvor fx 55
mennesker dels kunne vises sammen, dels i forskellige sammenhænge.

Jeg forestiller mig en database med de 55 billedeer med undertekst, så
er der fx 7 af dem der indgår i en gruppe, og når man trykker på den
tilhørende knap, ser man de relevante 7.

Jeg håber nogen kan give et lille hint at komme videre på.

Vh Hernik

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-09-10 00:00

Henrik Enslev wrote:
> [...]
> tilhørende knap, ser man de relevante 7.
>
> Jeg håber nogen kan give et lille hint at komme videre på.

En Google søgning med 'dynamic desktop in mac os x' gav disse...
http://www.google.dk/search?hl=en&source=hp&q=dynamic+desktop+in+mac+os+x&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Jeg kan godt huske, der var noget ala det, du beskriver til OS 8.x og
9.x og svjh. også i OS X 10.3.x. - Jeg tror endda, det hed 'Dynamic
Desktop', men en søgning på div. programdownload sider giver intet
resultat længere...

mvh. Erik Richard