Telepassport
Fra : Martin Callsen

Dato : 07-08-01 17:11

Prøv Telepassport i stedet for - det er langt billigere end andre unavngivne
selskaber, og så virker det !

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 07-08-01 18:29

de er da 100kr, eller 400sms beskeder dyrer end tiscali mobile

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 07-08-01 18:30

> de er da 100kr, eller 400sms beskeder dyrer end tiscali mobile

Tiscali´s sms´er koster 25 øre, Telepassport tager 40 øre

Fra : Martin Callsen

Dato : 09-08-01 10:53

Det er rigtigt, hvis man udelukkende skriver mange beskeder, så kan det
bedst betale sig med Tiscali, men hvis du også ringer en del, så ville jeg
seriøst overveje Telepassport.

Men det er jo op til den enkelte

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-08-01 21:24

"Martin Callsen" <Callsen@klog.dk> wrote:

>Prøv Telepassport i stedet for - det er langt billigere end andre unavngivne
>selskaber, og så virker det !

Man kunne også gå ind på telestyrelsens site (www.teleprisguide.dk) og finde
den billigste løsning til ens forbrug.

Peter

Fra : Martin Callsen

Dato : 10-08-01 02:24

Korrekt, men jeg vil NÆSTEN vove den påstand at Telepassport er den
billigste ... men også kun NÆSTEN

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-08-01 03:26

"Martin Callsen" <Callsen@klog.dk> wrote:

>Korrekt, men jeg vil NÆSTEN vove den påstand at Telepassport er den
>billigste ... men også kun NÆSTEN

Det kommer meget an på forbrugsmønster. Jeg ringer ca. 1 time/måned og sender
ca 40 SMS/måned. Fordelingen mobil/fastnet er 60/40% og nogenlunde lige meget
dag og aften. Langt de fleste opkald er korte 1-2 minutter.

Når jeg beregner prisen koster TelePassport og Orange Modus 1 ca det samme - i
den seneste beregning faktisk på en delt 6. plads med 439 kr/kvartal. Telmore
og Tiscali vinder. De kan begge levere samme ydelse til 289 kr/kvartal.

Noget andet er, at Telmore og Tiscali (som TelePassport) bruger TDCs net. Jeg
bryder mig ikke meget om TDCs mobilsvar og SMS-system, så jeg betaler gerne de
ekstra 50 kr/måned.

Peter

Fra : Martin Callsen

Dato : 10-08-01 11:52

Jamen dog det er rart at høre at der er en der har taget sig tid til at
undersøge de forskellige selskaber og kommer med en saglig forklaring - de
fleste siger nej tak med den begrundelse at Telepassport ikke er et legitimt
selskab.

Som jeg sagde før, så kommer det an på hvor meget man ringer - og ringer man
meget i mobil, så vil jeg stadig påstå at Telepassport er en af de billigste

Med Venlig Hilsen
Martin

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-08-01 23:50

> [...]

>meget i mobil, så vil jeg stadig påstå at Telepassport er en af de billigste

Det jeg mener er, at det er en fin påstand du kommer med. Den passer bare ikke
for alle. Men alle kan gå ind forbi telestyrelsens site og se, hvad der vil
være bedst for dem! Derfor er dit udsagn:

"Prøv Telepassport i stedet for - det er langt billigere end andre unavngivne
selskaber, og så virker det !"

lige så dumt som Sonofons og Oranges reklame for henholdsvis Variant og Match:
"Vi finder det billigste for dig". For mit vedkomne er det ikke en gang
rigtigt - Modus 1 (som jeg har) er billigere en Match!

Peter

Fra : Martin Callsen

Dato : 11-08-01 11:24

Prøv Telepassport - muligvis billigere end dit nuværende selskab, og så
virker det !

- var det bedre ? Nej det er rigtigt nok hvad du siger, men de
beregninger jeg har lavet med et gns. månedligt forbrug på 200,-, der er de
billigere end de fleste ...

Men det er jo bare min mening ...

Mvh. Martin

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-08-01 12:01

Martin Callsen skrev:
> Korrekt, men jeg vil NÆSTEN vove den påstand at Telepassport er den
> billigste ... men også kun NÆSTEN

Jeg troede ikke en dyt på din påstand, så jeg smuttede lige forbi
Telestyrelsen. Du havde sørme ret!! Hm... Måske skulle man alligevel
overveje at skifte...? Hvis man vel at mærke har et forbrug svarende til
mit - og det har jeg... :)

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse