Delt iTunes bibliotek
Fra : Jonas Jalling

Dato : 24-09-10 10:27

Hej alle,

Jeg har i hjemmet en NAS med alt mit musik på. Hvis jeg vil høre et
album på min computer, trækker jeg albummet over i iTunes og der bliver
derefter lavet en lokal kopi af albummet - det samme gør min kæreste på
hendes mac.
Findes der ikke en smart måde, således at vi kan have ALT musikken på
på alle vores macs, uden at vi har en lokal kopi liggende af det hele?
Jeg har leget lidt med iTunes funktionalitet med shared library, men
det giver bare en lang liste med alle sangene, og er ikke særlig
overskueligt, ej heller særlig "lækkert".

Hvad gør man så?

Mvh Jonas