Jeg glemte øksen - klogt?
Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-10 02:23

Jeg har altid min brændeøkse stående i entreen, men tog den ikke med
da den køllebevæbnede angreb.
Havde jeg forsvaret mig med økse kunne jeg have gjort skade på
angriberen og det var klart klogere at springe på hende og holde hende
mod brolægningen med al vægt. Men ku jeg har fået straf hvis hun var
såret af økse?

Er det for at skabe lægearbejde og få statistik om at Nørrebro er
næsten voldsfrit, at man kun vil registrere hvis skadestuerapport

Jeg ved nu at et blødende knæ skal man ikke vise politiet, havde hun i
min historie angrebet uden at ramme , kunne de ikke forlange
skadestue-rejse og -venten.

Politiets yngste betjent havde fotograferet og mente at voldssag kunne
køres dermed, men den ældre kom tilbage til mit hus efter 10 min at
man KUN ville køre sag, hvis skadestuebesøg.

Jeg sku ha været hurtig og løjet "forresten den hudafskrabning er fra
igår og sprunget op af at jeg lå på flisegang og er ikke
voldsforårsagen
Havde de godtaget den letgennemskuelige løgn. Sku jeg ringe den ind
imorgen?

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-09-10 12:04

On 2010-09-24 03:23, Bo Warming wrote:
> [...]
> angriberen og det var klart klogere at springe på hende og holde hende
> mod brolægningen med al vægt. Men ku jeg har fået straf hvis hun var

Godt at se at du trods dine bensår og inkontinens stadig har fysik til
at forsvare dig mod frådende fjender af ytringsfrihed.

Det er også modigt af dig at anmelde mordforsøget, vel vidende at
anklagen nemt kunne blive vendt 180˚, som i tilfældet med den svenske
frihedskæmper David von Arnold Antoni.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-10 18:33

On Fri, 24 Sep 2010 13:03:57 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er også modigt af dig at anmelde mordforsøget, vel vidende at
>anklagen nemt kunne blive vendt 180?, som i tilfældet med den svenske

Jeg har brugt 600 kr på privatskadestuerapport men den sendte politiet
retur!