Ahmadinejad på slap line i FN
Fra : /John

Dato : 23-09-10 23:45

Teheran-dværgen i rampelyset i FN, hvor han afspillede alle sine gamle,
kendte grammofonplader.

"Irans kontroversielle præsident, Mahmoud Ahmadinejad, fik den amerikanske
og flere europæiske delegationer til at forlade salen, da han under FN's
Generalforsamling sagde, at de fleste mennesker holder den amerikanske
regering ansvarlig for terrorangrebene mod USA 11. september 2001 ...
/ritzau/AFP":
http://www.information.dk/telegram/245687

BBC oplyser yderligere (i modsætning til Ritzau) hvilke lande der udvandrede
sammen med USA:

"The American delegation was joined in its walk-out by representatives from
32 other nations - including all the EU countries, Canada, Australia, New
Zealand and Costa Rica":
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11402101

Flot gået, Rizau, som sædvanlig.

Aljazeera bringer denne kommentar:

"Marwan Bishara, Al Jazeera's senior political analyst, said:
"[Ahmadinejad's] attack on the traditional version of the 9/11 story was
similar to his attack on the traditional version of the holocaust.

"So you can now say President Ahmadinejad is both a 9/11 denier and a
holocaust denier.

And that ... underlines that Iran is not interested in talks anytime
soon." -":
http://english.aljazeera.net/news/americas/2010/09/2010923184345332707.html

Efter 9/11 kom denne kommentar fra al Qaeda:

"Al-Qaeda's deputy leader, Ayman al-Zawahiri, has blamed Iran for spreading
the theory that Israel was behind the 11 September 2001 attacks ... He
accused Iran, and its Hezbollah allies, of trying to discredit Osama Bin
Laden's network":
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7361414.stm

Så, venner, så er det tid for alle konspirations-tosser; kom frit frem!

Hvem har ret, Ahmadinejad? Eller Zawahihi? Eller måske ingen af dem, fordi
9/11 fandt sted i Hollywood?

John

Fra : /John

Dato : 24-09-10 00:06

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "The American delegation was joined in its walk-out by representatives
> from 32 other nations - including all the EU countries, Canada, Australia,

Arrh.. jeg glemte da helt Tøgers publikation, Politiken, der meget spændende
får det til at se ud, som om USA udvandrede helt alene:

"det fik altså hele den amerikanske delegation til at rejse sig og forlade
salen":
http://politiken.dk/udland/ECE1067127/ahmadinejad-faar-amerikanerne-til-at-udvandre-fra-fn/

Politikens troværdighed når nye og helt astronomiske højder.. nåee ja, nogle
vil måske kalde det grov manipulation.

John

Fra : Per Rønne

Dato : 24-09-10 05:42

/John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> Arrh.. jeg glemte da helt Tøgers publikation, Politiken, der meget spændende
> får det til at se ud, som om USA udvandrede helt alene:

DR kan nu også:

<http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/09/23/231059.htm?rss=true>

- hvorfra jeg citerer:

=
[...]

»Flere europæiske delegationer« viser sig at være i hvert fald alle
EU-lande, herunder Danmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-10 07:25

""Per Rønne""
> [...]
> Irans kontroversielle præsident, Mahmoud Ahmadinejad, fik den
> amerikanske og flere europæiske delegationer til at forlade salen,

Det er rettet nu:
Irans kontroversielle præsident, Mahmoud Ahmadinejad, fik den
amerikanske og alle EU-landenes delegationer sammen med flere
andre til at forlade salen.............

Mvh Eyvind

Fra : Per Rønne

Dato : 24-09-10 08:38

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> wrote:

> [...]
> Irans kontroversielle præsident, Mahmoud Ahmadinejad, fik den
> amerikanske og alle EU-landenes delegationer sammen med flere

Lad os gætte?

Hviderusland blev. Tyrkiet blev også [det at Konstantinopel stadig er på
tyrkiske hænder gør jo Tyrkiet "europæisk"]. Og med en pave der siden
han citerede kejser Manuel II Palaelogos er på jihadisternes dødsliste,
er Vatikanets delegation vel også blevet ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-10 11:03

""Per Rønne""

> [...]
> han citerede kejser Manuel II Palaelogos er på jihadisternes dødsliste,
> er Vatikanets delegation vel også blevet ...

Kunne være interessant at se hvem der gik og hvem der blev
og hørte denne latterlige gnom færdig!

Mvh Eyvind

Fra : \"@'

Dato : 24-09-10 12:08

On Fri, 24 Sep 2010 01:06:08 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Politikens troværdighed når nye og helt astronomiske højder.. nåee ja, nogle

nej,

man kalder det da bare Politiken, så ved alle besked

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : /John

Dato : 24-09-10 20:53

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> man kalder det da bare Politiken, så ved alle besked

Ja, Gud bedre det :(

John

Fra : Peter K

Dato : 24-09-10 09:25

"/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
[snip]
> Hvem har ret, Ahmadinejad? Eller Zawahihi? Eller måske ingen af dem, fordi
> 9/11 fandt sted i Hollywood?

Det hele er bare fup. USA findes slet ikke.

Fra : \"@'

Dato : 24-09-10 12:08

On Fri, 24 Sep 2010 00:45:03 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>Hvem har ret, Ahmadinejad? Eller Zawahihi? Eller måske ingen af dem, fordi

World Trade Center's tvillingtårne har SVJV aldrig eksisteret -

øhh-

må hellere spørge Chris han bor lige i nærheden - måske han kan
bekræfte at bygningerne aldrig har været der

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : P.N.

Dato : 24-09-10 13:05

> [...]
> Generalforsamling sagde, at de fleste mennesker holder den amerikanske
> regering ansvarlig for terrorangrebene mod USA 11. september 2001 ...

Jeg syntes at det er modigt af Irans president at stille sig op og sige
sandheden.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-10 20:51

"P.N." skrev;