hvilken skærm har jeg ?
Fra : Nikolas

Dato : 07-08-01 17:05

Hvordan kan jeg finde ud af hvilken skærm jeg har.
det eneste der står på skærmen er Amitech, jeg har hørt at dette skulle være
en KFC, men hvilken ?

Nikolas

Fra : Stefan Greulich

Dato : 07-08-01 19:36

Nikolas <basta@image.dk> skrev

> Hvordan kan jeg finde ud af hvilken skærm jeg har.
> det eneste der står på skærmen er Amitech, jeg har hørt at dette skulle
> [...]

lad være at poste 2 gange, det bliver folk ikke glade for ;)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-08-01 14:18

står der ikke et nummer bagpå skærm?
prøv at søge på dette nummer på en eller anden
søgemaskine, fx. www.google.com eller
www.metacrawler.com

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-08-01 14:20

> står der ikke et nummer bagpå skærm?

Dette nummer skulle så gerne være et modelnr,
det står evt. med et par bogstaver foran...

/Mikael