MS Windows
briani 27239
Forkert sprog på XP Media Center
Fra : Nederbasse

Dato : 23-09-10 20:26

Hej

Jeg har netop installeret XP Media Center på en Fujitsu Siemens bærbar
ud fra de medfølgende cd'er
Da det er en ældre model er IE 6 på den
Når jeg forsøger at installere SP3 DK eller IE 8 Dk kommer der en
meddelse med at der ikke kan installeres fordi det er et forkert sprog
men XP er på dansk

Hvad skal jeg gøre for at få dansk på den danske OS?

Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-09-10 20:29

Nederbasse skrev:

>Hvad skal jeg gøre for at få dansk på den danske OS?

Installere de engelske versioner og bagefter installere MUI packs

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-09-10 20:32

"Nederbasse" <sdgsdfg@sdfsdf.fk> skrev i meddelelsen
> men XP er på dansk

Nej - Mediacenter er på engelsk - men med en dansk sprogpakke ovenpå.

Det samme skal de nævnte programmer være.

Jan