Undgå at Safaris Top Sites henter sider i ~
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-09-10 15:45

Hejsa

Safaris Top Sites-funktion henter af og til opdaterede udgaver af
hjemmesider i baggrunden. Det giver mig problemer på diverse fora, da
de links jeg besøger er direkte til en side, der viser opdaterede
debattråde siden sidst.

Hjemmesiden tror altså, at jeg har været inde og kigge på siden
(hvilket Safari har i baggrunden), og jeg bliver "snydt" for nogle
tråde.

Kan man undgå, at Top Sites i baggrunden tjekker om der er opdaterede
sider? Jeg bruger Top Sites, men er ligeglad med funktionen om
opdaterede sider.

/Lasse

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-09-10 23:06

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan man undgå, at Top Sites i baggrunden tjekker om der er opdaterede
> sider? Jeg bruger Top Sites, men er ligeglad med funktionen om

Ikke så vidt jeg ved ... jeg vil nok bare droppe at bruge Top Sites ...
så smart er det heller ikke ..

/thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 24-09-10 08:45

> [...]

> Kan man undgå, at Top Sites i baggrunden tjekker om der er opdaterede
> sider? Jeg bruger Top Sites, men er ligeglad med funktionen om

Klik på "rediger" knappen i nederste venstre hjørne af Top Site siden,
så kan du fjerne de problematiske sites fra Top Sites.