Underlig processor aktivitet
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 07-08-01 16:31

Hej !

Jeg kan se i systemovervågning at når der ikke er sket noget på min puter i
ca 10sek. så begynder den på et eller andet , der står at den bruger ca 40%
af processoren , kan det passe og nogen der ved hvad det er ??

Mvh

Jan

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 07-08-01 16:46

"Jan Vilhelmsen" <savage4@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
40%
> af processoren , kan det passe og nogen der ved hvad det er ??

Prøv at checke med WINTOP.
http://wintip.dk/wintool/kp_toys.htm

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 07-08-01 16:47

> [...]
40%
> af processoren , kan det passe og nogen der ved hvad det er ??

Har du Windows 2000, så åben joblisten, vælg processor og få den til at
sortede listen efter CPU (klik på kolonnen).

/Anders.

Fra : Bille1948

Dato : 07-08-01 16:43

Det er muligvis FINDFAST, der går i gang.

Hvilket operativsystem?

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 07-08-01 20:38

> Hvilket operativsystem?
>
> Ole P. Bielefeldt

Win me.

Mvh

Jan

ps . lige så snart jeg bevæger musen så går aktiviteten ned på 0 ...

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 07-08-01 20:56

> Win me.
>
> Mvh
>
> Jan
>
> ps . lige så snart jeg bevæger musen så går aktiviteten ned på 0 ...

Det er sikkert pchealth, eller også er det bare fordi den justere lidt på
swapfilen.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk