Iphone konto i Itunes på ny harddisk
Fra : -= bgn =-

Dato : 21-09-10 18:41

Min harddisk i min PC er stået af. På denne havde jeg installeret Itunes
(version 10) og her synkroniserede jeg min Iphone. Alt virkede perfekt inden
nedbrudet.

Nu har jeg sat en ny harddisk i igen, og installeret Windows og Itunes
(version 10) igen, men når jeg tilslutter min Iphone og logger ind med min
konto, er ruderne med mine programmer "greyet" ud i Itunes, og ikke som
tidligere hvor de stod klart og jeg kunne flytte rundt med programmerne -
det kan jeg heller ikke mere.
Kan man ikke "bare" installere Itunes på en ny PC og så tilslutte sin Iphone
med den rigtige konto?
Telefonen er jailbreaked og virker upåklageligt, men jeg kan nu ikke hente
programmer med Itunes og synkronisere dem ind på min Iphone.

BG

Fra : Chano Andersen

Dato : 22-09-10 06:03

Den 21-09-2010 19:40, -= bgn =- skrev:
> Kan man ikke "bare" installere Itunes på en ny PC og så tilslutte sin
> Iphone med den rigtige konto?

Hvis du logger på iTunes store, med den konto der er tilknyttet din
iPhone, burde det virke.

- Chano ANdersen

Fra : -= bgn =-

Dato : 22-09-10 15:00

"Chano Andersen" <sunsite092009@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du logger på iTunes store, med den konto der er tilknyttet din
> iPhone, burde det virke.

Du overså vist det jeg skrev i mit spørgsmål.
Jeg logger netop på Itunes med den konto jeg har på Itunes, men
skærmbillederne som du kan se i Itunes - skærmbillederne af din Iphone - er
"grey´et" ud. Jeg kan se iconerne fra de programmer der er installeret, men
kan ikke flytte rundt på dem, som jeg kunne tidligere.
Listen med "Synkroniser programmer" er tom og ligeledes "grey´et" ud
Alle oplysninger og sikkerhedkopi ligger på den disk der er stået af.

BG

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-09-10 21:12

Den 22-09-2010 16:00, -= bgn =- skrev:
> Du overså vist det jeg skrev i mit spørgsmål.
> Jeg logger netop på Itunes med den konto jeg har på Itunes, men

Du præciserede ikke at det VAR samme konto på mobil og computer.

> [...]
> Listen med "Synkroniser programmer" er tom og ligeledes "grey´et" ud
> Alle oplysninger og sikkerhedkopi ligger på den disk der er stået af.

Det lyder desværre lidt træls. Jeg vil gætte på det er fordi den er
syncet med den gamle installation, og den derfor ikke vil synce med den nye.

Umiddelbart har jeg ikke lige selv fundet en løsning med min iPod Touch.
Du kan dog prøve at højreklikke på telefonen i iTunes, og se om du kan
lave en sikkerhedskopi på den nye disk.

Jeg mener også at du kun mister musikken ved at sige ja til at synce med
en anden iTunes installation, men jeg vil på ingen måde garantere det.

- Chano Andersen

Fra : -= bgn =-

Dato : 29-09-10 14:46

> Jeg mener også at du kun mister musikken ved at sige ja til at synce med
> en anden iTunes installation, men jeg vil på ingen måde garantere det.

Jeg mister også alt der er installeret uden om Itunes - telefonen er
jailbreaked.

BG