Annis ærligt tjente 6 mio konfiskeres
Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-10 19:08

Annis ærligt tjente 6 mio konfiskeres

   "Det er bevis på kvindens visdom, at hun altid har vidst at
blive forsørget. Nietzsche
" Piger, der venter at vinde alt ved deres ungdommelige ynder,og hvis
beregning stimuleres af deres snedige mødre, er helt som prostituerede
- blot er disse piger mere kloge og mindre ærlige. Nietzsche

Efter min mening er sex det smukkeste, mest naturlige og sundeste man
kan købe for penge. Steve Martin
      Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der
sælger sig i ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og
konkraktens varighed.      Simone de Beauvoir
   Simon Spies Man kan ikke købe kærlighed for penge, men man kan
købe noget der ligner tilforveksling.
De kvinder, der ikke er til salg, koster mest.      Guy de
Maupassant1850-1893
    Jeg tror på skrønen om, at kvinde er kvinde værst. Ellen
Widding
May1865: Flaubert told us, `Such was my vanity when I was young that
when I visited a brothel with my friends, I always took the ugliest
girl and insisted on screwing her in front of them all, without taking
my cigar out of my mouth. It wasno fun for me: I just did it for the
spectators.´Goncourt Brothers
   Mon der ikke i alle kvinder et eller andetsted rumsterer en
drøm om at prøve at blive begæret som luder. Det tror jegfaktisk.Susi
   En kvinde, der sminker sig, sætter i virkeligheden en plakat
op om, at hun kan lejes. Thomas Fuller den yngre

Fra : Bo Warming

Dato : 21-09-10 00:37

On Mon, 20 Sep 2010 20:08:19 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>   En kvinde, der sminker sig, sætter i virkeligheden en plakat
>op om, at hun kan lejes. Thomas Fuller den yngre

Offentlig ansatte piger kan godt være kede af at de aldrig gør gavn.
De er misundelige på glædespigerne i købesexbranchen
Misundelse er en nagfølelse der let gir had

"Hatred is active, and envy passive dislike; there is but one step
from envy to hate. Johann W. von Goethe

"Where neither love nor hatred is in the game, a woman's game is
mediocre.Nietzsche

En grundig universitets-undersøgelse af prostitution i København o.
1900 , bl.a. da politiet administrerede det, har fornylig vist at
piger der kom ind med firetoget ofte blev bordelansat OG DER FANDT EN
ÆGTEMAND

Dengang jeg ofte gik på massageklinik og spurgte efter en pige jeg
tidligere havde været sammen med, fik jeg ofte at vide at hun var
blevet gift med en kunde

Kvindemagtens politiske had mod glædespiger er drevet af misundelse og
det er misunelse der får verden til at dreje rundt