Problemet med det politiske parti DF!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-10 10:44

Er at de syntes at det er sjovt at skaere ben af folk,
Og saa goere grin med at de ikke bevaeger sig saa
hurtigt!

Og bagefter de har gjort forbrydelsen, saa opdigte en
grund, naar de opdager at folk ikke syntes at det er sjovt!
Saedan at folk ikk syntes at de er nogle sindsyge, eller endnu
"bedre" goere nogle andre skyldige og fremstaa som de gode"

Dvs. En Psykopath/Sociopath

De er ligesom smaa sindsyge boern : "tryk paa knappen eller
bliv slaet ihjel! Saa nu er det din skyld! "

Sane
Peter

Ps. Nogen der kan huske:

"Flyt hjem til Tyskland hvor de kommer fra?"

"efterkommere af traelle og idioter"

Det er de ting "jeg" har skrevet om dem,
Jeg har altid brugt deres eget lort imod dem!
(det er isaer den der med at bevise deres udanskhed,
Sammenlignet med de rigtige Danskere der er populaer)

Altid har jeg svaret igen, med deres eget lort og retorik!

Sane
Peter

--
/Pnic

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-09-10 11:09

On Mon, 20 Sep 2010 11:43:42 +0200, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Sammenlignet med de rigtige Danskere der er populaer)

> Altid har jeg svaret igen, med deres eget lort og retorik!

Desuden saa hjaelper det ogsaa at have ret! I ved selv hvordan de har
inficeret landet med deres ondskab og moralske korruption

/Pnic

--
/Pnic

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-09-10 11:22

On Mon, 20 Sep 2010 11:43:42 +0200, Peter Nicolaysen wrote:

> Er at de syntes at det er sjovt at skaere ben af folk,
> Og saa goere grin med at de ikke bevaeger sig saa
> hurtigt!

Få ændret din medicinering, for den medicin du får nu, virker overhovedet
ikke.