Godhedsindustrien
Fra : ahw

Dato : 19-09-10 22:32

Højrefjolserne taler hele tiden om "godhedsindustrien" som noget negativt.
Det kan naturligvis ikke undre med det negative menneskesyn de har, men hvis
jeg hører til "godhedsindustrien" og derfor er med til at producere
"godhed", så er det da herligt - i modsætning til den der hører til
"fremmedhadindustrien". De er jo til at blive i dårligt humør af.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-10 22:52

On Sun, 19 Sep 2010 23:32:17 +0200, "ahw" <nixen@bixen.dk> wrote:

> [...]
>"godhed", så er det da herligt - i modsætning til den der hører til
>"fremmedhadindustrien". De er jo til at blive i dårligt humør af.

Muslimimport har det formål at skaffe børn til skolelærere som ahw

Så lærere indser ikke at godhedsindustrien skaber ikke trivsel men det
modsatte

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-10 01:53

> [...]

>"godhed", så er det da herligt - i modsætning til den der hører til
>"fremmedhadindustrien". De er jo til at blive i dårligt humør af.

Du må godt kalde DF for "trivselsindustrien"
DEt er et korrekt og dækkende ord som alle kan komme i godt humør
over.
Fremmedhad - det er vel modviljen mod Jøder som Patruljen mm har ? ? ?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-10 12:00

Den 19-09-2010 23:32, ahw skrev:
> [...]
> producere "godhed", så er det da herligt - i modsætning til den der
> hører til "fremmedhadindustrien". De er jo til at blive i dårligt humør af.

Nu er "godhedsindustri" jo et begreb.
Mennesker med deres på det tørre (uden personlig risiko) som via deres
intellektuelle formåen kan skabe et behov blandt barnagtige politikere
for at anvende de midler der gives fra borgere til enkelte projekter der
understøttes af mennesker som er udenfor politisk rækkevidde.

- cep